رمزارز نیوز
1402/03/18
14:32
خوشحالی سرمایه‌گذار معروف از حمله به صرافی بایننس!

کتی وود، بنیانگذار Ark Investments، نظرات جالبی را با مخاطبان به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که مشکلات حقوقی… مطالعه مطلب ...

کتی وود، بنیانگذار Ark Investments، نظرات جالبی را با مخاطبان به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که مشکلات حقوقی مداوم بایننس در ایالات متحده در نهایت به نفع Coinbase Global Inc خواهد بود؛ زیرا هر نوع رقابتی را از بین می‌برد.


وود در مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ در روز پنجشنبه گفت:


ما بایننس را برای فعالیت‌های مجرمانه بیشتری تحت نظارت داریم که کلاهبرداری فقط یکی از آنها است؛ بنابراین رقیب برای کوین‌بیس حذف می‌شود و این یک اتفاق خوب برای کوین‌بیس در بلندمدت است.


البته در کنار بایننس، حتی کوین بیس نیز با شکایت رگولاتورهای اوراق بهادار (SEC) مواجه بود و یک روز پس از طرح دعوی در دادگاه بایننس، SEC شکایت مشابهی را در مورد Coinbase نیز تنظیم کرد که هر دو صرافی برتر جهان، به فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده متهم شدند.


کتی وود، یکی از سرمایه‌گذاران اصلی کوین بیس، به دفاع از این صرافی ادامه داد و گفت که کوین بیس متهم به هیچ گونه فعالیت مجرمانه‌ای نیست. او اضافه کرد که ابهاماتی در مورد امنیت و سهامداری وجود دارد و اینها سوالاتی است که کوین بیس با آن مواجه است، اما علاوه بر اینها سوالات دیگری در مورد بایننس وجود دارد که ربطی به کوین بیس ندارد.


بلافاصله پس از اینکه SEC شکایت خود را علیه صرافی Coinbase اعلام کرد، سهام آن فرو ریخت و به زیر ۵۰ دلار رسید اما کتی وود از این فرصت نهایت بهره را برد و برای خرید بیشتر سهام COIN تلاش کرد.


در همان روز، Cathie Wood’s Ark Invest در مجموع ۴۱۹,۳۲۴ سهام به ارزش ۲۱ میلیون دلار به مجموعه خود اضافه کرد.


شرکت Ark Invest در حال حاضر چهارمین مالک بزرگ سهام Coinbase است و در طول سال گذشته تعداد سهام خود را در طی هر کاهش قیمتی اضافه می‌کند. کتی وود همچنین اضافه کرد که او مطمئن است دارایی بیت کوین آن به یک میلیون دلار خواهد رسید و افزود که عدم قطعیت در اقتصاد جهانی باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به رمزارزها خواهد شد.


انتهای خبر

0
0