سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/10
08:44
#پالایشی ✍️ نمادهای گروه پالایشی برای امروز به نخستین سد مقاومتی خواهند رسید. دلیل فشار عرضه روز گذشته در مثبت‌ها ناشی از همین موضوع است و به نظر ...

#پالایشی



✍️ نمادهای گروه پالایشی برای امروز به نخستین سد مقاومتی خواهند رسید. دلیل فشار عرضه روز گذشته در مثبت‌ها ناشی از همین موضوع است و به نظر برای امروز نیز عقب‌گرد سمت تقاضا را داشته باشیم. با این حال بازار در انتظار تعدیل مثبت شرکت‌ها در گزارش ۱۲ ماهه حسابرسی شده است و از طرف دیگر زمز‌مه‌هایی درخصوص تائید افزایش سرمایه شپنا توسط سازمان بورس به گوش می‌رسد.



📉 بنابراین پالایشی‌ها پس از ایجاد یک کف مینور جدید می‌توانند به روند صعودی آغاز شده ادامه دهند. در این گروه #شبندر به زودی راهی مجمع می‌شود شاید خرید سهم در این مقطع دیگر جذابیت سابق را نداشته باشد اما #شپنا و #شبریز می‌توانند مورد توجه باشند.



✅ در نفتی‌ها، #شرانل در یک قدمی سقف تاریخی ۴.۷۰۰ تومانی قرار دارد. به نظر #شسپا و #شبهرن هم این قابلیت را داشته باشند. خصوصا که با سقف تاریخی فاصله زیادی دارند. خرید هر دو سهم در منفی‌ها کم‌ریسک خواهد بودو خصوصا شسپا که قابلیت‌‌های خوبی چه از نظر بنیادی و چه از نظر افزایش سرمایه دارد.



انتهای خبر

0
0