آکادمی هلاکوئی
1400/08/12
08:40
شرکت‌های فناوری بلاک چین AllianceBlock و Flare فناوری‌هایی را برای گسترش اکوسیستم‌های دیفای خود ادغام می‌کنند

AllianceBlock، یک شرکت فناوری بلاک چین که به…

AllianceBlock، یک شرکت فناوری بلاک چین که به دنبال پر کردن شکاف بین امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi و امور مالی سنتی است، همکاری خود را با شرکت فناوری بلاک چین Flare اعلام کرد.


Flare ادعا می کند که فناوری لایه یک یا بهبود پروتکل بلاک چین می تواند قراردادهای هوشمند را برای رمزارزهایی مانند ریپل (XRP)، دوج کوین (DOGE)، بیت کوین (BTC)، الگورند (ALGO) و استلار (XLM) بیاورد. علاوه بر این، Flare همچنین یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز است که به دنبال امکان دسترسی بلاک چین به داده های دنیای واقعی در اجرای قراردادهای هوشمند است.


در همین حال، AllianceBlock راه حل قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای AllianceBridge، صرافی غیرمتمرکز بومی یا DEX، معروف به AllianceBlock DEX، پروتکل غیرمتمرکز تامین مالی همتا به همتا AllianceBlock Fundrs، و راه حل انطباق و نظارتی آن را فراهم خواهد نمود. دو طرف با هم به دنبال تقویت بلاک چین خود برای قابلیت های دیفای با فناوری های یکدیگر هستند.


راشید آجاجا(Rachid Ajaja)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل AllianceBlock، در پاسخ به سوالی درباره دیفای و خدمات انطباق با مقررات آن، به کوین تلگراف گفت:


«با افزایش علاقه مالی سنتی به دیفای، لایه نظارتی و انطباق AllianceBlock به موسسات سنتی اجازه می‌دهد تا به فرصت‌های دیفای به روش‌های مختلف، مانند ایجاد بسته‌های گواهی‌های سازگار و قابل مبادله از توکن‌های استخراج نقدینگی، فارمینگ یا NFT دسترسی داشته باشند.


آجاجا همچنین توضیح داد که محصولات نظارتی و انطباق این شرکت به طور خودکار معاملات غیرمنطبق را قبل از هر معامله بررسی می کنند. علاوه بر این، آن‌ها می‌توانند چنین قوانینی را به قراردادهای هوشمندی که روی برنامه‌های غیرمتمرکز یا DApps اجرا می‌شوند اضافه کنند تا اطمینان حاصل شود که صرافی‌های ارز دیجیتال و موسسات مالی از آخرین مقررات به‌روز می‌مانند.


هوگو فیلیون(Hugo Philion)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Flare، در رابطه با قابلیت های این شبکه، موارد زیر را بیان کرد:


همچنین در مورد مشارکت با AllianceBlock توضیح داده شد:


جوامعی که قبلا از انقلاب قراردادهای هوشمند قفل(locked) شده بودند، اکنون به طور فعال در این فضا مشارکت می‌کنند. اکنون با این مشارکت هیجان‌انگیز و ادغام AllianceBlock در Songbird، اکوسیستم Flare می‌تواند با دسترسی به امور مالی غیرمتمرکز به باز کردن(unlock) ارزش در امور مالی سنتی با فعال کردن آن کمک کند .”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0