رمزارز نیوز
1401/04/25
17:00
ابزار جدید بایننس برای شناسایی پروژه‌های کلاهبرداری!

تیم BNB Chain پلتفرم جدیدی به نام DappBay را برای کشف پروژه‌های کلاهبرداری جدید در بخش Web۳ راه‌اندازی کرده… مطالعه مطلب ...

تیم BNB Chain پلتفرم جدیدی به نام DappBay را برای کشف پروژه‌های کلاهبرداری جدید در بخش Web۳ راه‌اندازی کرده است. DappBay به ویژگی جدیدی به نام زنگ هشدار قرمز مجهز شده است که سطوح ریسک پروژه‌ها را ارزیابی کرده و به کاربران در مورد برنامه‌های غیرمتمرکز خطرناک هشدار می‌دهد. Red Alarm یک ابزار اسکن ریسک قرارداد است که توسط DappBay ارائه شده است که به کاربران کمک می‌کند پروژه‌های پرخطر را شناسایی کرده و به این ترتیب، از سرمایه‌گذاری‌های خود در برابر کلاهبرداری محافظت کنند.


کاربران می‌توانند با وارد کردن آدرس قرارداد یک پروژه در Red Alarm بررسی کنند که آیا آن آدرس قرارداد دارای نقص‌های منطقی است یا خطرات مربوط به تقلب. گوندولین رجینا، مدیر سرمایه‌گذاری در شرکت BNB Chain گفت که DappBay به جامعه BNB Beacon Chain اجازه می‌دهد تا با استفاده از داده‌های بازار، بهترین پروژه‌هایی را که اخیرا راه‌اندازی شده‌اند، فهرست و رتبه‌بندی کند. او اضافه کرد که هدف DappBay کمک به جامعه در درک روندهای بازار با به‌روزترین رتبه‌بندی پروژه‌ها و پیش‌بینی خطرات پروژه به صورت آنی است.


علاوه بر این، DappBay فهرست جامعی از پروژه‌های امیدوارکننده آتی را از قبل جمع‌آوری و خلاصه می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که اولین کسانی باشند که در مورد آنها باخبر می‌شوند.


متاسفانه کلاهبرداری در فضای ارزهای دیجیتال بسیار رایج شده است. بنابراین، راه‌اندازی پلتفرم جدید و ویژگی Red Alarm خبر خوشی است؛ زیرا خدمات مورد نیاز را به جامعه رمزارزی ارائه می‌کند.


انتهای خبر

0
0