همفکران
1401/03/09
12:48
#مجمع #ممسنی 📌مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی ممسنی با مشارکت 79 درصد از سهامداران درحال برگزاری است... سید رضا بطحائیان مدیرعامل این شرکت به م...

#مجمع


#ممسنی



📌مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی ممسنی با مشارکت ۷۹ درصد از سهامداران درحال برگزاری است...



سید رضا بطحائیان مدیرعامل این شرکت به مجمع گزارش داد:



✅از سال ۹۰ به دلیل شرایط و عدم امکان فاینانس نتوانستیم تامین مالی لازم را انجام دهیم و از طریق ان پی سی امور را پیگیری می کنیم که از طریق صندوق توسعه و منابع خارجی تامین مالی کنیم. با وجود پیگیریی‌ها برای تامین مالی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.



✅حساس ترین موضوعی که هیات مدیره در یک سال پیگیری کرده، افزایش سرمایه گچساران بوده است. موضوعات قضایی شرکت را به جد دنبال می‌کنیم. گچساران به دلیل که بالادستی ماست و چون باید اتیلین شرکت را تامین کند و دوم خط انتقال است که خط از دولت خریداری شده و مذاکرات در حال انجام است. الزامی وجود دارد که اول باید گچساران باید راه‌اندازی شود تا خط برقرار شود. حدود ۹۰ درصد از گچساران پیشرفت کرده و براساس پیش بینی‌ها و برنامه‌های ارائه شده، این شرکت نیمه دوم سال راه‌اندازی خواهد شد.



✅سال گذشته به واسطه داشتن تکلیف سازمان بورس بر فروش سهام پترول، سود اندکی ساخته شده بود، اما به دلیل کم بودن سود که کفاف هزینه‌های تراکنش را نمی‌داد، با تصمیم مجمع، سود تقسیم نشد.



✅مجمع تکلیف کرد که با در نظر داشتن اهمیت گچساران، هم‌زمان و به موازات حرکت و پیشرفت پروژه گچساران، پروژه خط لوله پیگیری و به بهره‌برداری برسد.



✅در پایان مجمع با تصویب صورت‌های مالی، اعضای جدید هیات مدیره هم انتخاب شدند.


Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0