آکادمی هلاکوئی
1400/09/03
23:40
همستر، تریدر معروف در گذشت!

یک همستر معامله گر ارزهای دیجیتال که تقریبا…

یک همستر معامله گر ارزهای دیجیتال که تقریبا در تمام رسانه های جریان اصلی خبرساز شد و توجه ایلان ماسک(Elon Musk) را به خود جلب کرده بود، درگذشت.


پس از شروع ترید در ماه ژوئن(خرداد)، این جونده پس از کسب بازدهی بالاتر از وارن بافت(Warren Buffett) و کتی وود(Cathie Wood)، در ماه سپتامبر(شهریور) در دنیای سرمایه گذاری به شهرت رسید.


همانطور که U.Today گزارش داد، ماسک توئیت کرد که همستر “مهارت دیوانه واری” داشت.


همستر از صندوقی به نام گوکس کپتال (Goxx Capital) کار می‌کرد، که در آن می‌توانست چرخ را بچرخاند تا یک ارز دیجیتال خاص را انتخاب کند و با عبور از یکی از دو تونل، سفارش «خرید» یا «فروش» را اجرا کند.


جلسه معاملاتی مکس(Max) با نام مستعار آقای Goxx در توییچ(Twitch) به صورت زنده پخش می شد، در حالی که عملکرد او در توئیتر پیگیری می شد.


پس از چند روز عدم فعالیت، جامعه طرفداران مکس نگران سلامتی همستر شدند. بزرگترین ترس آنها بعد از اینکه معلوم شد جونده دیگر زنده نیست به حقیقت پیوست.


صاحب همستر، مجموعه‌ای از توئیت‌های غم‌انگیز را در مورد درگذشت او منتشر کرد و ادعا کرد که هیچ چیز مشکلی قابل پیش بینی نیست. با وجود اینکه مکس کاملا سالم به نظر می رسید، ناگهان شروع به امتناع از خوردن کرد و روز دوشنبه درگذشت:


“آقای Goxx هیچ نشانه ای از بیماری جدی نشان نداد، برخی از مشکلات کلیوی به دلیل درمان حرفه ای در روزهای اولیه زندگی خود داشت. در حالی که تا یکشنبه مقادیر معمولی غذا میخورد، ناگهان از خوردن امتناع کرد و صبح روز دوشنبه با آرامش به خواب رفت.”


Goxx - همستر، تریدر معروف در گذشت!

سفارش فروش ۳۲۲۹.۴ ترون (TRX)که در ۲۰ نوامبر(۲۹ آبان) اجرا شد، آخرین معامله همستر بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0