آکادمی هلاکوئی
1399/12/16
10:20
۳ میلیون کاربر فعال قیمت توکن AUDIO را به سمت رکوردی تازه سوق دادند

از آنجایی که فناوری بلاکچین به طور فزاینده…

از آنجایی که فناوری بلاکچین به طور فزاینده ای به بخشی از جریان اصلی تبدیل شده است، ادغام آن با فناوری های پر کاربرد امروزی نیز هر روز رو به افزایش می باشد. این بدان معنی است که خیلی طول نمی کشد که پخش ویدئو، موسیقی دیجیتال و رسانه های اجتماعی شاهد ادغام تدریجی بلاکچین در صنعت خود باشند.


Audius (AUDIO) یکی از اولین پروژه هایی است که در بخش پخش موسیقی فعالیت می کند. پروتکل اشتراک گذاری و پخش موسیقی، معاملات بین سازندگان و شنوندگان را تسهیل نموده و باعث می شود کاربران به راحتی محتوای صوتی خود را توزیع و از آن درآمدزایی کنند.


این پروژه به دلیل رویکرد خود در تمرکززدایی از صنعت موسیقی مورد توجه زیادی قرار گرفته است تا آنجا که در تاریخ ۲ مارس (۱۲ اسفند) تعداد کاربران فعال ماهانه این تیم به ۳ میلیون نفر رسید.


داده های Cointelegraph Marketsو TradingView نشان می دهد که قیمت AUDIO از ابتدای مارس تاکنون با ۱۰۸٪ افزایش از کف قیمت ۰.۳۸ دلار به رکورد جدید ۰.۷۹ دلار (در روز ۱۴ اسفند) رسیده است؛ افزون بر این، حجم معاملات این آلتکوین نیز از ۳ میلیون دلار به رکورد ۵۵ میلیون دلار رسیده است.


نمودار ادیوس - 3 میلیون کاربر فعال قیمت توکن AUDIO را به سمت رکوردی تازه سوق دادندنمودار ادیوس - 3 میلیون کاربر فعال قیمت توکن AUDIO را به سمت رکوردی تازه سوق دادند

مشوق های سپرده گذاری عامل افزایش کاربران


اولین افزایش قابل توجه تعداد کاربران این توکن پس از راه اندازی پروژه در اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ماه) و فعال سازی استیکینگ آن در پلتفرم Audius در ماه دسامبر (دی ماه) صورت گرفت. این قابلیت دارندگان AUDIO را قادر می سازد تا در هنگام گوش دادن به موسیقی و تعامل با پروتکل، ۷ درصد درآمد به ازای توکن هایی که در شبکه سپرده کرده اند دریافت نمایند.


تا پایان ژانویه، این پلتفرم ۱.۸ میلیون کاربر فعال داشت و در مجموع ۱۲۲ میلیون توکن AUDIO در شبکه سپرده گذاری شده بود. به دلیل این که این پلتفرم همچنان به ادغام ویژگی های جدید با هدف تشویق مشارکت بیشتر جامعه ادامه می دهد، این ارقام از آن زمان به ۳ میلیون کاربر و در مجموع ۱۸۲.۵ میلیون توکن AUDIO افزایش یافته است.


امتیاز VORTECS™، که یک معیار انحصاری برای مقایسه الگوریتمی وضعیت قبلی و فعلی بازار یک ارز بر مبنای چندین نقطه داده شامل احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت های توییتری است، در روز ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) و قبل از آغاز روند افزایش قیمت AUDIO ، عدد ۶۹ را نشان میدهد. این رقم در تاریخ اول مارس (۱۱ اسفند) به ۸۰ رسیده است.


امتیاز وکتور - 3 میلیون کاربر فعال قیمت توکن AUDIO را به سمت رکوردی تازه سوق دادندامتیاز وکتور - 3 میلیون کاربر فعال قیمت توکن AUDIO را به سمت رکوردی تازه سوق دادند

روز ۵ مارس (۱۵ اسفند) این پروژه از طرح ها و برنامه های خود برای ادغام توکن های غیر قابل تعویض (NFT) در پروتکل خود در راستای ارائه یک پلتفرم غیرمتمرکز و گسترش پایگاه کاربری خود رونمایی نمود.


در ماه های اخیر توکن های غیر قابل تعویض (NFT) به یک موضوع داغ در بخش ارزهای رمزپایه تبدیل شده اند و ادغام آنها در پلتفرم AUDIO احتمالا باعث ایجاد موج جدیدی از تعامل میان کاربران می شود.


از آنجایی که نقش فناوری بلاکچین روز به روز در جامعه جریان اصلی برجسته تر می شود، به نظر می رسد که Audius به دلیل گسترش سریع پایگاه کاربری و فهرست رو به افزایشی از مشوق هایی که کاربران را برای ادامه فعالیت در این پلتفرم تشویق می کنند، در زمینه پخش موسیقی موقعیت خوبی داشته و در این زمینه پیشگام می باشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0