بورس پرس
1401/01/30
15:21
معاملات مشکوک دو شرکت دارویی، دو انبوه ساز، دو سیمانی + ۹ نماد

در روز رشد ۱۱.۲ هزار واحدی شاخص، دو شرکت دارویی ، دو انبوه ساز، دو سهم سیمانی به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی متعادل و نوسان منفی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۱۱ هزار و ۲۲۳ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۵۱۳ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۶۷.۳ و ۳.۱ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا با داد و ستد ۱.۲ میلیارد سهم و سایپا، ایران خودرو، پالایشگاه اصفهان به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای ۴۴۹، ۴۰۵، ۳۷۲ و ۳۳۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۳ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با رشد ۵.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۳۸.۲ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های داروسازی اسوه، سرمایه گذاری البرز، داروسازی فارابی ، سرمایه گذاری مسکن پردیس ، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود ، سیمان سفید نی ریز ، کاشی حافظ ، کارتن ایران ، سیمان هگمتان، تولید برق عسلویه مپنا، بیمه آسیا ، سرمایه گذاری سبحان، سرمایه گذاری آوا نوین و لیزینگ رازی ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت دارویی، دو انبوه ساز، دو سهم سیمانی به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0