آکادمی هلاکوئی
1400/05/03
18:28
اکوسیستم پرداخت های رمزارزی در سراسر جهان توسط ری یوسف

گرچه ری یوسف یازده شکست تجاری داشته است…

گرچه ری یوسف یازده شکست تجاری داشته است ولی امروزه در حال ساخت مدارس با بودجه بیت کوین در سراسر آفریقا به عنوان مدیر اجرایی بنیاد Built With Bitcoin می باشد و به میلیون ها نفر در خرید و فروش رمزارز به عنوان مدیر عامل Paxful کمک می کند.


او به تازگی از السالوادور بازگشته است،خدمات پرداخت کریپتو در آنجا مهم است زیرا ۷۰٪ از افراد در السالوادور حساب بانکی ندارند. از نظر یوسف ، شبکه های مالی همتا به همتا(peer-to-peer) امید به کشورهای در حال توسعه را نشان می دهد. وقتی یوسف برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ از بیت کوین باخبر شد ، به سرعت “آن را به عنوان پول بیهوده رد کرد”. او چیزهای مهم تری را در ذهن خود داشت ، زیرا در آن سال او آرامش نسبی نیویورک را ترک کرد تا از انقلاب در کشور مصر حمایت کند.


یوسف در ابتدا هنگامی که ۲ ساله بود با خانواده اش از مصر به ایالات متحده رفت و در ۸ سالگی مشغول کارهای عجیب و غریب بود و علاقه واقعی او در کامپیوتر بود. او اولین رایانه شخصی خود را در ۱۹ سالگی بدست آورد. وی قبل از آنکه در مسیر کارآفرینی خود قدم بگذارد ، ابتدا به عنوان مهندس ارشد نرم افزار در شرکت تلفن های هوشمند YadaYada اولین بار کار کرد.


این کارآفرین جوان به زودی اولین طعم موفقیت خود را تجربه کرد. شرکت جدید وی به نام MatrixM “در کمتر از شش ماه از هیچ درآمدی به ۱ میلیون دلار درآمد رسید.”


Paxful


مدتی بعد در سال ۲۰۱۵ ، او روشی را برای سودآوری از طریق فروش کارت های هدیه برای بیت کوین گفت. یوسف مشکوک بود اما از روی ناامیدی تصمیم گرفت آن را امتحان کند. با این کار ، یوسف و شابک تصمیم گرفتند بستری برای ترید رمزارز برای کارت های هدیه ایجاد کنند.زیرا نشان دهنده کسانی بودند که به سیستم بانکی سنتی دسترسی ندارند و سعی در استفاده از خدمات مبتنی بر اینترنت مدرن دارند.


امروزه Paxful به کاربران اجازه خرید و فروش رمزارز را از طریق صدها روش داده است که سودآور و دارای بیش از ۶ میلیون کاربر است که توسط “تقریبا ۵۰۰ نفر در ۹ دفتر در سراسر جهان” پشتیبانی می شوند.


هنگامی که رئیس جمهور السالوادوراخیرا اعلام کرد که بیت کوین ارز رسمی برای ملت است ، مطبوعات بین المللی تردید داشتند. یوسف اطمینان دارد که این فقط آغاز کار است ، زیرا استفاده عمومی از بیت کوین و سایر رمزارزها “به کاستاریکا ، گواتمالا ، پاناما ، هندوراس و همچنین در نهایت مکزیک و تمام آمریکای مرکزی گسترش خواهد یافت.


همچنین بنیاد ساخته شده با بیت کوین ، جایی که یوسف به عنوان مدیر اجرایی خدمت می کند ، قصد دارد ۱۰۰ مدرسه در سراسر جهان برای حمایت از جوامع محلی بسازد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph




انتهای خبر

0
0