آکادمی هلاکوئی
1399/10/24
12:00
تحلیل تکنیکال SNX: چهارشنبه ۲۴ دی

توکن SNX پس از نزدیک شدن به سطح…

توکن SNX پس از نزدیک شدن به سطح پیووت ۱۲.۰۰ و ۱۲.۵۰ دلار، با رشدی پایدار به سمت ۱۵.۰۰ دلار روبرو شد. همانگونه که می ­دانید، اخیرا شاهد یک اصلاح نزولی شدید در بیت کوین، اتریوم و سایر آلتکوین های بزرگ بوده ایم.


با این حال، SNX در یک منطقه صعودی بالاتر از سطوح ۱۴.۰۰ و ۱۵.۰۰ دلار باقی ماند و حتی سطح ۱۵.۵۰ دلار را شکست و به بالاترین قیمت سالانه خود در ۱۶.۰۱ دلار رسید. در حال حاضر نیز این توکن در حال تحکیم بالاتر از ۱۵.۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) می باشد.


حمایت اول در روند نزولی نزدیک به سطح ۱۴.۶۵ دلار است که در نزدیکی سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶٪ حرکت صعودی اخیر ۱۰.۳۱ دلار به ۱۶.۰۱ دلار قرار دارد. اولین حمایت اصلی نیز نزدیک به سطح ۱۴.۰۰ دلار است.


چارت قیمت اتریوم 2 - تحلیل تکنیکال SNX: چهارشنبه 24 دی

در روند صعودی، گاوها در نزدیکی سطح ۱۶.۰۰ دلار با موانعی روبرو هستند. در نمودار ۴ ساعته جفت ارز SNX/USD نیز یک کانال صعودی مهم با مقاومتی نزدیک به ۱۶.۰۰ دلار در حال تشکیل است. شکست قیمت بالاتر از سطح ۱۶.۰۰ دلار می تواند راه را برای یک رالی دیگر هموار سازد.


در این حالت، گاوها احتمالا لمس سطح ۱۸.۰۰ دلار را هدف قرار می دهند. به این ترتیب، مقاومت اصلی بعدی در مسیر صعود، نزدیک به سطح ۲۰.۰۰ دلار قرار می گیرد.


اگر SNX نتواند به حرکت صعودی خود ادامه دهد، احتمالا تا رسیدن به ۱۴.۵۰ دلار اصلاح می شود. در این حالت، اولین حمایت اصلی نزدیک به سطح ۱۴.۰۰ دلار است و پایین تر از این سطح، احتمال لمس سطح اصلاح فیبوناچی ۵۰٪ حرکت صعودی اخیر ۱۰.۳۱ دلار به ۱۶.۰۱ دلار در ۱۳.۱۵ دلار وجود دارد.


حمایت کانال نیز در نزدیکی منطقه ۱۳.۱۵ دلاری است. شکست نزولی قیمت زیر حمایت کانال می تواند یک اصلاح نزولی به سمت سطح حمایتی ۱۰.۵۰ و ۱۰.۰۰ دلار را آغاز کند.


اندیکاتورهای تکنیکال:


MACD چهار ساعته برای جفت ارز SNX/USD در منطقه صعودی شتاب می گیرد.


RSI چهار ساعته برای جفت ارز SNX/USD زیر سطح ۵۰ قرار دارد.


سطوح حمایتی اصلی: ۱۴.۶۵، ۱۴.۰۰ و ۱۳.۱۵ دلار


سطوح مقاومتی اصلی: ۱۶.۰۰، ۱۸.۰۰ و ۲۰.۰۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0