اخبار اکس نوین
1400/12/21
15:09
روش های تبدیل شیبا BEP۲۰ به ERC۲۰

شاید این موضوع برای شما هم پیش آمده باشد که برای استفاده از یک اپلیکیشن خاص یا بازی کردن در فضای آنلاین، نیاز به شیبایی داشته باشید که از شبکه ERC۲۰ است. در حالی که شیبا اینو شما به شبکه BEP۲۰ تعلق دارد و به دلیل اینکه نمی دانید چگونه باید آن را تبدیل کنید، نتوانسته اید از برنامه یا بازی استفاده نمایید. به همین دلیل ما در این مقاله از اکس نوین می خواهیم شما را با روش های تبدیل شیبا BEP۲۰ به ERC۲۰ آشنا کنیم تا دیگر چنین مشکلی برایتان به وجود نیاید. تفاوت شبکه BEP۲۰ و ERC۲۰ چیست؟ ERC۲۰ یکی از استانداردهای اتریوم است که تنها قابلیت…

شاید این موضوع برای شما هم پیش آمده باشد که برای استفاده از یک اپلیکیشن خاص یا بازی کردن در فضای آنلاین، نیاز به شیبایی داشته باشید که از شبکه ERC۲۰ است. در حالی که شیبا اینو شما به شبکه BEP۲۰ تعلق دارد و به دلیل اینکه نمی دانید چگونه باید آن را تبدیل کنید، نتوانسته اید از برنامه یا بازی استفاده نمایید. به همین دلیل ما در این مقاله از اکس نوین می خواهیم شما را با روش های تبدیل شیبا BEP۲۰ به ERC۲۰ آشنا کنیم تا دیگر چنین مشکلی برایتان به وجود نیاید.


مطالبی که در این مقاله خواهید خواند:


ERC۲۰ یکی از استانداردهای اتریوم است که تنها قابلیت استفاده در این شبکه را دارد. به همین دلیل است که شما می توانید همه توکن هایی را که بر پایه این استاندارد توسعه داده شده اند، با یکدیگر مبادله کرده و به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کنید. در مقابل BEP۲۰ یکی از استانداردهای تکنیکال در شبکه هوشمند بایننس است که با قراردادهای هوشمند سازگاری دارد. در نتیجه شما می توانید از توکن هایی که بر اساس این استاندارد توسعه داده شده اند، برای انجام امور مالی غیرمتمرکز و پروژه های دیفای استفاده کنید.


باید بدانید که اتریوم و بایننس دو بلاک چین کاملا جداگانه هستند. به همین دلیل اگر یک پروژه دیفای بر روی یکی از آن ها کار می کند، کارمزد تراکنش ها تنها باید با ارزهایی پرداخت شود که بر اساس استانداردهای این شبکه توسعه داده شده اند. به عبارت بهتر هیچ راهی نیست که شما بدون تبدیل کردن شیبا از BEP۲۰ به ERC۲۰ بتوانید در شبکه اتریوم فعالیت کرده و یا بازی هایی را انجام دهید که بر این اساس توسعه داده شده اند.


یکی از ساده ترین راه ها برای تبدیل کردن شیبا از BEP۲۰ به ERC۲۰، استفاده از کیف پول متامسک است. به این ترتیب شما می توانید با بهره گیری از پل burgerswap.org این استانداردها را به یکدیگر تبدیل نمایید. برای این کار ابتدا باید وارد کیف پول Metamask شده و آن را در شبکه بایننس اسمارت چین، به BurgerSwap وصل کنید. حالا وارد قسمت Bridge شده و شیبا BEP۲۰ را در شبکه هوشمند بایننس انتخاب نمایید. در این قسمت باید مقداری از دارایی شیبا اینو خود را که قصد تبدیل آن را دارید، مشخص کنید. شما می توانید توکن مورد نظر خود را بر اساس آدرس قرارداد هوشمند آن هم انتخاب نمایید.


پس از این کار باید تراکنش را با فشردن دکمه Approve تایید کرده و سپس گزینه Create crosschain assets را انتخاب نمایید. در مرحله بعد باید وارد قسمت connected network در متامسک شده و آن را به شبکه اتریوم تغییر دهید. حالا می توانید Shiba inu را در شبکه اتریوم دریافت کنید. برای این کار تنها کافی است که بر روی دکمه receive بزنید و توکن های خود را بر روی استاندارد ERC۲۰ دریافت نمایید.


روش دومی که برای تبدیل شیبا bep۲۰ به erc۲۰ استفاده می شود، بایننس بریج نام دارد. به این ترتیب شما می توانید شبکه های مختلف را به هم وصل کرده و میان آن ها ارتباط برقرار کنید. به عبارت بهتر با استفاده از Binance Brodge قادر خواهید بود که دارایی خود را به Wrapped token تبدیل کنید که معادل سازی ارزهای دیجیتال را برای شما ساده تر خواهد کرد. با استفاده از رپد توکن می توانید از شیبا در شبکه های بلاک چینی مختلف استفاده کنید و تنها به یک اپلیکیشن خاص محدود نخواهید شد. می توان گفت که بایننس بریج ساده ترین روش برای تبدیل شیبا از استاندارد BEP۲۰ به ERC۲۰ است. زیرا شما را محدود به استفاده از یک برنامه ویژه نمی کند و در عین حال امکان تبدیل ارزهای دیجیتال مختلف را در شبکه های متفاوت، برای شما فراهم می کند.


یکی دیگر از راه های تبدیل شیبا bep۲۰ به erc۲۰ استفاده از خدمات صرافی های متمرکز مانند بایننس است. البته از آنجا که این صرافی ایران را تحریم کرده، ممکن است که برای استفاده از این روش قدری به مشکل برخورد کنید. برای تبدیل شیبا در بایننس باید شیبا را به صرافی بایننس منتقل کرده و سپس آن را به توکن فعالی در این شبکه مانند XVS تبدیل کنید. بعد از این کار تنها کافی است که دارایی این توکن فعال را به کیف پول خود منتقل کرده و از آن استفاده کنید. نکته مهم اینجا است که برای این تبدیل، از شما کارمزدی دریافت نخواهد شد.


تراست ولت یکی از کیف پول های نرم افزاری بسیار محبوبی است که بیشتر افراد برای خرید ارزهای دیجیتال مختلف مانند خرید اتریوم و خرید بیت کوین از آن استفاده می کنند. اما نکته ای که باید بدانید این است که در حال حاضر تراست ولت قابلیت تبدیل شیبا Bep۲۰ به Erc۲۰ را در خود ندارد. به عبارت بهرت شما تنها می توانید ارزهایی را در آن تبدیل کنید که هر دو بر اساس یک استاندارد هستند. البته با توجه به تقاضای زیادی که کاربران در این رابطه دارند، احتمال می رود که توسعه دهندگان این کیف پول در آینده چنین امکانی را اضافه کنند، اما در حال حاضر این قابلیت در آن وجود ندارد.


جمع بندی


برای اینکه بتوانید از شیبا در اپلیکیشن ها و بازی های مختلف استفاده کنید، نیاز به تغییر استاندارد آن خواهید داشت. به طور کلی دو استاندارد BEP۲۰ و ERC۲۰ که متعلق به بلاک چین های بایننس و اتریوم هستند، در اپلیکیشن های مختلف استفاده می شوند. به همین دلیل اگر می خواهید که یک پروژه دیفای را تعریف کرده و یا بازی هایی را در شبکه اتریوم انجام دهید، نیاز به تبدیل شیبا bep۲۰ به erc۲۰ خواهید داشت که در این مقاله روش های مختلف آن را به شما آموزش دادیم.


انتهای خبر

0
0