بورس پرس
1401/03/22
00:00
شفاف سازی دو شرکت سیمانی درباره آثار احتمالی قطعی برق سه ماهه

دو شرکت سیمانی حاضر در بورس به دنبال اعلام قطعی برق صنایع در ماه های گرم سال درخصوص آثار احتمالی، دست به شفاف سازی زدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دو شرکت سیمان سفید نی ریز و سیمان بجنورد به دنبال اعلام قطعی برق صنایع در ماه های گرم سال درخصوص آثار احتمالی، دست به شفاف سازی زدند.


براین اساس، "سنیر" اعلام کرد: با توجه به روال سنوات گذشته و نیز برنامه ریزی های این شرکت مبنی بر استفاده کمتر از انرژی برق در زمان اوج مصرف و توقفات سالانه در دوره زمانی مذکور ضمن هماهنگی با شرکت برق منطقه ای ، نسبت به مدیریت تولید اقدام شد و در صورت اعلام برنامه کاهش یا قطعی از سوی برق منطقه ای مراتب متعاقبا به اطلاع سهامداران خواهد رسید.


همچنین "سبجنو" اعلام کرد: عطف به نامه دوم خرداد شرکت برق منطقه ای خراسان و مصوبه ۲۴ اردیبهشت هیات وزیران درخصوص محدودیت مصرف برق و در نظر گرفتن ۱۱ مگاوات برای این شرکت از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور با توجه به وجود محدودیت هایی از قبیل موقعیت جغرافیایی شرکت و فروش سیمان در بورس کالا نمی توان تاثیر محدودیت ایجاد شده بر وضعیت مالی و عملیاتی شرکت را بطور دقیق محاسبه کرد. و اثر آن متعاقبا در گزارشات ماهانه افشاء می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0