سهامیاب - آموزش بورس
1399/12/05
08:40
#لیزینگ #تجهیزاتی 🚘 در گروه لیزینگ، #ولساپا پشت سر خساپا مسیر اصلاحی را طی می‌کند و این در شرایطی است که به نظر فروش سهم در این نقاط منطقی نباشد چ...

#لیزینگ #تجهیزاتی



🚘 در گروه لیزینگ، #ولساپا پشت سر خساپا مسیر اصلاحی را طی می‌کند و این در شرایطی است که به نظر فروش سهم در این نقاط منطقی نباشد چراکه او به لحاظ سودسازی فضای متفاوتی با خساپای زیان‌ده دارد. ولساپا تا پایان دوره ۱۱ ماهه ۵.۵۳۸ میلیارد ریال درآمد داشته است. این رقم تا پایان دوره ۹ ماهه ۳.۰۹۹ میلیارد ریال بوده و این نشان می‌دهد که عملکرد شرکت در این دو ماه بهبود یافته است. ولساپا برای سال جاری ۳۵ تا ۴۰ تومان و برای سال بعد ۵۰ تومان سود دارد. تجربه ثابت کرده که لیزینگ‌ها پس از اتمام دوران تورمی شرایط بهتری به دلیل حرکت مردم به سمت خرید اعتباری دارند.



🚧 در گروه تجهیزاتی همه نگاه‌ها به #فاذر است. گفته می‌شود به زودی موافقت سازمان با افزایش سرمایه ۲.۰۰۰ درصدی شرکت منتشر خواهد شد. به نظر قیمت تئوریک ۱۲۰ – ۱۳۰ تومانی برای بازار جذاب باشد. در سوی دیگر #مپنا را داریم که فعلا همسو با بازار رفتار می‌کند اما می‌تواند در قیمت‌های ۱.۵۰۰ تومانی مورد توجه قرار بگیرد.



انتهای خبر

0
0