آکادمی هلاکوئی
1400/06/29
19:40
پروتکل Taker مبلغ ۳ میلیون دلار برای ایجاد یک بازار کاملا جدید NFT جمع آوری می کند

پروتکل Taker، یک پروتکل نقدینگی رمزارزی برای صنعت…

پروتکل Taker، یک پروتکل نقدینگی رمزارزی برای صنعت NFT، مبلغ ۳ میلیون دلار از سرمایه گذاران مختلف جمع آوری کرده است و اکنون آماده ایجاد خط جدیدی در خرید و فروش NFT در بازار رمزارزی است. این دور سرمایه گذاری توسط Electric Capital ،DCG ،Ascentive Assets ،Dragonfly Capital ،Spartan Group ،The LAO ،Sfermion و Morningstar Ventures رهبری شد.


پروتکل Taker یک تجربه جدید در بازار NFT ایجاد می کند. با توجه به ماهیت NFT ها، راه حل های صنعت DeFi را نمی توان به راحتی در بازار پیاده کرد، که از نظر نقدینگی کلی بازار مسئله مهمی را ایجاد می کند. ارزش هر توکن غیرمثلی (NFT) بسیار ناپایدار است و گاهی به دلیل کمبود خریدار تقریبا به صفر می رسد. NFT ها محصولات فوق العاده ای هستند که هنوز نمی توان آنها را با نقدینگی بالا معامله کرد و در نهایت گرد و غبار را در کیف پول کاربران جمع می کند.


پروتکل Taker این مشکل را با اجازه دادن به وام دهندگان و وام گیرندگان برای تسویه و اجاره دارایی هایی مانند NFT ها حل خواهد کرد. با افزودن جریان های نقدینگی جدید، بازارها، از جمله بازار NFT، برای سرمایه گذاران بالقوه لذت بخش تر می شوند و منابع جدید سرمایه جذب می کنند.


وجوه جمع آوری شده در این دور سرمایه گذاری به Taker کمک می کند تا نسخه نهایی پروتکل را در چندین زنجیره مانند اتریوم، سولانا، بایننس اسمارت چین و پالی گان راه اندازی کند. به لطف حمایت ذینفعان، این پروژه قادر به توسعه خود خواهد بود.


Taker DAO متشکل از DAO های متعدد Curator است که هر یک لیست سفید خود و قیمت پایه هر NFT را مدیریت می کنند. برای کاهش خطرات وام دهندگان، آنها فقط NFT های معتمد را انتخاب می کنند که توسط جامعه آن پروژه انتخاب شده است. با ایجاد علاقه بین DAO ها و وام دهندگان، پروژه خطر مواجهه با وام دهندگان را به حداقل می رساند و سود DAO ها را بهینه می کند.


هر DAO صندوق مختص به خود را دارد و قادر خواهد بود بر انواع خاصی از دارایی های NFT تمرکز کند. تمرکززدایی به پروتکل Taker اجازه می دهد تا نقدینگی را بین آثار هنری متنوع توزیع کند.


درباره Taker


Taker یکی از اولین پروتکل هایی است که نقدینگی را برای بازار NFT از طریق شبکه گسترده ای از DAO ها فراهم می کند. این یک پروتکل وام دهی میان زنجیره ای برای وام دهندگان و وام گیرندگان است که به آنها اجازه می دهد دارایی های مختلف مالی را نقد و اجاره کنند. راه حل های ارائه نقدینگی Taker را می توان در بازارهای NFT ادغام کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0