بورس پرس
1401/08/16
14:32
معاملات مشکوک یک بانک، دو سیمانی، دو شرکت شیمیایی + ۱۰ نماد

در روز جهش ۴۵ هزار واحدی شاخص، بانک فرابورسی، دو سهم سیمانی، دو شرکت شیمیایی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات سومین روز کاری این هفته بازار سهام با تداوم روند مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با جهش ۴۵ هزار و ۷۳ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۳۸۹ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۶.۳ و ۱۳۹.۶ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، بانک تجارت، بانک ملت، پالایشگاه اصفهان به همراه گسترش قطعه سازی کمند با تقاضای ۹۸۸، ۳۹۵ ،۳۷۸ ، ۳۶۴ و ۳۴۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۲ تا هفت برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بانک گردشگری شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با افت ۱.۷ درصدی قیمت سهام ، شاهد داد و ستد ۴۱.۶ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های تولی پرس، سخت آژند ، شیمیایی رنگین ، نفت پاسارگاد ، صنایع تجهیزات نفت ، سیمان کارون ، معادن روی ایران، سرمایه گذاری پارس توشه، پرداخت الکترونیک سامان کیش ، آزمایش، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا ، سیمان سپاهان، بیمه سرمد و سرمایه گذاری پردیس ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک فرابورسی، دو سهم سیمانی، دو شرکت حاضر در گروه محصولات شیمیایی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0