اقتصاد آنلاین
1399/12/10
14:50
اگر سهام فملی دارید، بخوانید (۱۰اسفند)/ خرید روز گذشته حقوقی به داد ملی مس نرسید

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران یک درصد افت کرد و مانند هم‌گروهی‌هایش سرخ‌پوش شد. صف فروش این نماد به ۱۶۰میلیون نیز رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار بورسی اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین- سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت حدود یک درصد مواجه شد و پنجمین نمادی بود که در افت شاخص کل تاثیر گذار واقع شد.(۵۵۰واحد)


سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۷۲۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی تنها حدود چهار میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۸۶۰ریال آغاز خواهد کرد.


ارزش معاملات امروز «فملی» به حدود پنج میلیارد تومان رسید. همچنین ۷۵درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و ۲۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. گفتنی است این درصدها در روز گذشته دقیقا برعکس امروز بود و ۷۵درصد خریداران را حقوقی‌ها تشکیل می‌دادند. از طرف دیگر، اکثر فروشندگان این سهم حقیقی‌ها بودند. ( وضعیت سهام فملی در روز گذشته را اینجا بخوانید )


فملی با اینکه هفته گذشته را با رشد قیمت به پایان برد، با آغاز این هفته افت قیمت آن شروع شد. هم‌گروهی‌های این نماد نیز همچون وضعیت دیگر نمادها در بازار سهام، سرخ‌پوش شدند. فملی در معاملات امروز شاهد سهامدارانی بود که برای فروش صف کشیده بودند. حجم صف فروش ملی مس ایران به ۱۶۰میلیون نیز رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


فملی10اسفند
انتهای خبر

0
0