آکادمی هلاکوئی
1400/03/09
14:09
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۹ خرداد)

بهبود دوباره بیت کوین طی چند هفته اخیر،…

بهبود دوباره بیت کوین


طی چند هفته اخیر، بیت کوین بارها و بارها تلاش کرد قاطعانه بر مقاومت ۴۰۰۰۰ دلاری غلبه کند، اما این تلاش ها تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است.


درست برعکس، هر بار تلاش این ارز رمزپایه پیشرو به شدت ریجکت شد. آخرین بار، روز ۲۷ می (۶ خرداد) بود که بیت کوین با سقوطی شدید به زیر ۳۵ هزار دلار رسید.


با وجود بازیابی چند هزار دلاری از آن سطح قیمت، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد بدتر شدن وضعیت بوده ایم. همانطور که گزارش شد بیت کوین با قیمت ۳۷۰۰۰ دلار معامله می شد، اما خرس ها کنترل اوضاع را بدست گرفته و دوباره آن را به پایین کشاندند. پس از اینکه بیت کوین در صرافی Bitstamp با کف قیمت ۳۳۵۰۰ دلار ترید شد، با بیش از ۲۰۰۰ دلار افزایش قیمت به سطح فعلی خود در تراز ۳۶۰۰۰ دلار رسید.


اتریوم به زیر ۲۲۰۰ دلار رسید


در ۲۴ ساعت گذشته، کوین های جایگزین از عملکرد BTC پیروی کردند. به عنوان مثال ، اتریوم در برخی از صرافی ها ازجمله بایننس، با بیش از ۳۰۰ دلار کاهش از ۲۵۰۰ دلار به زیر ۲۲۰۰ دلار رسید. از آن زمان، اتر با اندکی اصلاح به سطح فعلی ۲۴۰۰ دلار رسیده است.


بایننس کوین (BNB) هم که به زیر مارک ۳۰۰ دلار سقوط کرده بود به تراز ۳۳۰ دلار بازگشت. در مقیاس ۲۴ ساعته، بیشتر آلت کوین ها به رنگ قرمز دیده می شوند. ازجمله XRP (-۲٪) ، DOGE (-۲٪) ، DOT (-۳.۵٪) ، ICP (-۴.۵٪) ، UNI (-۵٪) و BCH (-۱٪). کاردانو (ADA) تنها استثنا امروز با افزایش قابل توجه ۸٪ درصدی با قیمت ۱.۶ دلار معامله می شود.


بازار 9 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (9 خرداد)

جالب است که کوین های حریم خصوصی که دیروز مورد توجه قرار گرفته بودند امروز دوباره اصلاح شده اند. در این بین ZEC (-۱۲٪) ، XMR (-۱۰٪) و Dash (-۸٪) پیشتاز هستند، پس از آن نیز Cosmos (-۷٪) ، Waves (-۵٪) ، Theta Fuel (-۵٪) و Klaytn (-۵٪) قرار می گیرند.


همزمان با این سقوط قیمت، ارزش بازار رمزنگاری از ۱.۶ تریلیون دلار به ۱.۴ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0