آکادمی هلاکوئی
1400/09/09
09:40
پروتکل حریم خصوصی اتریوم، Tornado Cash، در آربیتروم راه اندازی می شود

با آماده شدن پروتکل حفظ حریم خصوصی برای…

با آماده شدن پروتکل حفظ حریم خصوصی برای استقرار در شبکه لایه دوم Arbitrum شبکه اتریوم، Tornado Cash در شرف افزایش مقیاس است.


قراردادهای هوشمند Tornado Cash به دنبال مشارکت‌های جامعه برای اطمینان از پایداری پروتکل، آماده اجرا در شبکه مقیاس‌بندی لایه دوم آربیتروم هستند.


در اطلاعیه ۲۹ نوامبر(۸ آذر) توضیح داده شد که استقرار در Arbitrum به کاربران این امکان را می دهد که از تمام مزایایی که یک لایه ۲ می تواند ارائه دهد استفاده کنند و تراکنش های ارزان تر، بزرگترین مزیت نسبی است.


Tornado Cash یک پروتکل میکسر اتریوم (ETH) کاملا غیر متمرکز است. Tornado Cash مسیری را که توکن هایی مانند اتر از فرستنده تا گیرنده طی می کنند را پوشش می دهد و تراکنش های کاملا خصوصی را بدون نیاز به استفاده از کوین های متمرکز بر حریم خصوصی ارائه می دهد.


شبکه‌های لایه دو در اتریوم دارای تراکنش‌های سریع‌تر و هزینه‌های ارزان‌تر هستند و در عین حال از امنیت و تمرکززدایی اتریوم بهره می‌برند.


تیم Tornado Cash معتقد است که استقرار در Arbitrum به کاربران بیشتری اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های رمزنگاری خصوصی را انجام دهند و در عین حال از هزینه‌های بالای تراکنش اتریوم اجتناب کنند. طبق گفته تیم، تراکنش های لایه دوم حدود ۹۵ درصد ارزان تر از تراکنش های لایه اول اتریوم هستند.


برای استفاده از Tornado Cash در آربیتروم، کاربران باید ابتدا توکن های اتر، ERC-۲۰ و ERC-۷۲۱ را از طریق Arbitrum Bridge از اتریوم به آربیتروم ارسال کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0