آکادمی هلاکوئی
1401/04/03
15:30
راه اندازی آدرس های جدید توسط Convex Finance پس از هک آدرس های قبلی

پس از اینکه آدرس قبلی پلتفرم وام دهی…

پس از اینکه آدرس قبلی پلتفرم وام دهی غیرمتمرکز Convex Finance درگیر حمله ای شد که کاربران را به سمت یک وبسایت مخرب هدایت می کرد، این پلتفرم آدرس های وبسایت جدیدی را راه اندازی کرده است.


توسعه دهندگان در توییتی گفتند که این مشکل اصلاح شد و در حال بررسی بیشتر هستند. کانوکس یک پروتکل محبوب است که به کاربران امکان می دهد سود خود را از سرویس مبادله استیبل کوین Curve Finance کسب کنند.


سرویس نام دامنه (DNS) نام های وبسایتی را که کاربران تایپ می‌کنند به کدگذاری آدرس عددی بومی اینترنت تبدیل می‌کند. با رهگیری این فرآیند، می‌توان کاربران را به وبسایت‌های دیگری هدایت کرد که ممکن است قصد مخربی داشته باشند.


یک مشکل سوء استفاده احتمالی شب گذشته توسط alexintosh.eth در توییتر با تایید قراردادها نشان داده شد که ظاهرا آدرس کیف پول را جعل کرده و کاربران را برای تایید اقدامات کیف پول اشتباه گمراه می کند. مدت کوتاهی پس از آن، کانوکس از کاربران خواست تا زمانی که توسعه دهندگان یک “مشکل بالقوه ظاهری” را ارزیابی می کنند، “تاییدات را بررسی کنند”.


حدود پنج کیف پول توسط کانوکس نشان داده شد که تحت تاثیر سوء استفاده قرار گرفته است. توسعه دهندگان گفتند که وجوه قراردادهای تایید شده در کانوکس تحت تاثیر قرار نگرفته است. داده ها نشان می دهد که این کیف پول کمی کمتر از ۱۰۰۰ دلار رمزارز و CRV از طریق صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ در ساعات صبح اروپا منتقل کرده است.




NAT7FXBM7JCBBLY4UVHU3TTULA 300x125 - راه اندازی آدرس های جدید توسط Convex Finance  پس از هک آدرس های قبلی


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0