اخبار سایت بورس تهران
1400/07/10
15:01
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۱۰مهر ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز شنبه مورخ ۱۰ مهر ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار،نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت تهران (شتران۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور ۶۰ دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


توقف نمادهای معاملاتی (رکیش)،(رکیشح)،(واعتبار)،(ددامح)


در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های کارت اعتباری ایران کیش(رکیش) جهت برگزاری مجامع عمومی فوق العاده به منظور تغییر اساسنامه شرکت و عمومی عادی بطور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره، حق تقدم شرکت کارت اعتباری ایران کیش(رکیشح) باتوجه به توقف نماد اصلی، سرمایه گذاری اعتبار ایران(واعتبار)، جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی، حق تقدم شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس(ددامح)با توجه به پایان دوره پذیره نویسی سلب حق تقدم، متوقف خواهند شد.


توقف نماد (شیراز۱) و (لبوتان۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف


نماد معاملاتی شرکت های پتروشیمی‌شیراز (شیراز۱) و گروه‌صنعتی‌بوتان (لبوتان۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردیدند. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.


وقفه معاملاتی نمادهای (خراسان۱) (پارسان۱) (شغدیر۱) (وغدیر۱)به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت های پتروشیمی خراسان (خراسان۱)، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان۱)، پتروشیمی غدیر (شغدیر۱) و سرمایه‌گذاری‌غدیر(هلدینگ) (وغدیر۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرند و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهند یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


توقف نمادهای (تکمبا۱) و (وبهمن۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


نماد معاملاتی شرکت‌های کمباین سازی ایران (تکمبا۱) و سرمایه‌گذاری‌بهمن (وبهمن۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیدند. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.


حراج مجدد نمادهای معاملاتی (فروس)،(دروز)،(لوتوس)


نماد معاملاتی شرکت های فروسیلیس ایران (فروس)، روزدارو (دروز)، تامین سرمایه لوتوس پارسیان (لوتوس) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.


بازگشایی نمادهای معاملاتی (تکمبا)،(وبهمن)


نماد معاملاتی شرکت های کمباین سازی ایران(تکمبا)،سرمایه گذاری بهمن(وبهمن) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند.


بازگشایی نمادهای معاملاتی (سفانو)،(کپارس)


نماد معاملاتی شرکت های سیمان فارس نو(سفانو)،کاشی پارس(کپارس) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.


بازگشایی نماد معاملاتی(وسرضوی)


نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان خراسان رضوی(وسرضوی) با توجه به رفع تعلیق، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال ( codal.ir ) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.


بازگشایی نماد معاملاتی (سیستم)


نماد معاملاتی شرکت همکاران سیستم(سیستم) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.



انتهای خبر

0
0