اقتصاد آنلاین
1399/10/22
16:15
بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ صدرنشینی شستا با ارزش معاملاتی بیش از نیم میلیارد

امروز معامله‌گرها ۱۴هزار و ۹۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۹درصد از کل سهام پارس سرام معامله شد.

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز در مجموع ۱۴هزار و ۹۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد « شستا »، « شپنا »، « وتجارت »، « خودرو » و « خساپا » به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در سومین روز هفته معادل ۵۳۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۲۷۵میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک تجارت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام ایران ترانسفو (بترانس) پس از بازگشایی ۱۸درصد و سهام سرامیک‌های صنعتی اردکان(کسرا) ۲۸درصد رشد قیمت را تجربه کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۳۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و ۱۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز پنج درصد از کل سهام آسیا سیر ارس (حآسا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۲سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۷۲نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


رتبه بندی ارزش معاملات  99.10.22
رتبه بندی ارزش معاملات22.10.99
انتهای خبر

0
0