بورس پرس
1401/05/26
09:13
سازمان بازرسی به قرارداد۵۶۰ میلیاردی سرخابی‌ها وارد شد/ تکلیف ۷ شرکت بورسی

سازمان بازرسی کل به قراردادهای ۵۶۰ میلیارد تومانی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس و استقلال ورود کرد و انتظار می رود این رویه در مورد ۷ باشگاه متعلق به شرکت های بورسی هم تکرار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، لقمان کیاپاشا بازرس ‌امور ورزش سازمان بازرسی کل با اشاره از ورود به قراردادهای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: از روز گذشته هیات بازرسی، سازمان بازرسی کل در باشگاه پرسپولیس مستقر شد و طی چند روز آینده در باشگاه استقلال هم مستقر خواهد شد.


وی ادامه داد: میزان درآمد و هزینه کرد باشگاه و نحوه تنظیم و اجرای قراردادها از جمله حامیان مالی، مورد نظارت و بررسی قرار خواهد گرفت. ضرورت دارد بودجه‌بندی صحیح انجام و درآمد هر باشگاه بر اساس واقعیت محاسبه و سپس نسبت به هزینه اقدام شود تا بدهی انباشت نشود.


براساس این گزارش، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دیروز در خصوص قراردادهای سنگین بیش از ۵۶۰ میلیارد تومانی بازیکنان و کادر فنی، توضیح کوتاهی به فرابورس دادند که با واکنش های از سوی فعالان بازار سرمایه و افکار عمومی همراه بود.


این در حالی است که هفت شرکت بورسی فولادمبارکه، گل گهر، ایران‌خودرو، ملی مس ، فولادخوزستان، آلومینیوم ایران و ذوب آهن اصفهان هم دارای تیم های فوتبال در لیگ برتر هستند و انتظار می رود با توجه به افشا قرارداد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این شرکت ها و باشگاه هم اقدام به انتشار قراردادها کنند تا مورد بررسی سهامداران و نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی قرار گیرد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0