آکادمی هلاکوئی
1399/12/13
18:27
یک پروژه ی DeFi بر بستر شبکه ی بیت کوین توانست ۱۰ میلیون دلار جذب سرمایه کند!

پروژه ی Sovryn، یک پروژه ی اقتصاد غیر…

پروژه ی Sovryn، یک پروژه ی اقتصاد غیر متمرکز(DeFi)، بر بستر بیت کوین می باشد که توانست در برنامه ی پیش فروش توکن خود، ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند. همچنین پاداش ۱.۲ میلیون دلاری برای هر کس که بتواند خطایی را در این پروتکل پیدا کند، در نظر گرفته شده است.


این پروژه ی لندنی، پیش فروش توکن خود را از طریق بیت کوین انجام داده است و توکن خود با نام SOV را به قیمت ۹۷۳۶ ساتوشی(کوچک ترین واحد بیت کوین. هر بیت کوین برابر با ۱۰۰ میلیون ساتوشی) به فروش رسانده است.


طبق اعلامیه ی این شرکت، مجموع ارزش دارایی های دیجیتالی Sovryn، هم اکنون در حدود ۱۶ میلیون دلار می باشد.


بخشی از این منابع مالی در بخش عیب یابی و تعیین پاداش برای هکر هایی که بتوانند مشکلی در سیستم پیدا کنند، اختصاص خواهد یافت. هم اکنون، پاداشی تا سقف ۱.۲۵ میلیون دلار به هکری که بتواند یک ضعف حیاتی در قرارداد هوشمند این پروژه پیدا کند قرار داده شده است.


Sovryn اعلام کرده است که این پاداش با همکاری پلتفرم عیب یابی Immunefi قرارداده شده است و مبلغ پاداش در نوع خود، بزرگترین می باشد.


Travin Keith، هم بنیانگذار Immunefi در خصوص این برنامه گفت: “این کار باعث می شود تا هکر های کلاه سفید به بررسی کد ها به صورت دقیق تشویق شوند و از سوی دیگر این موضوع هکر های کلاه سیاه را تشویق می کند تا به جای سوء استفاده از نقاط ضعف، باگ های سیستم را اعلام کنند.”


در صفحه ی مربوط به این برنامه ی پاداش دهی این پروژه آمده است: ” جایزه ی نهایی، بر اساس میزان اهمیت نقطه ضعف گزارش شده، ۱۰ درصد از منابع مالی نهایی را تشکیل می دهد.”


این مبلغ پاداش به فرم بیت کوین و یا توکن SOV، پرداخت می شود.


این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده می باشد و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0