بورس پرس
1399/11/25
12:37
عرضه محصولات جدید ایران خودرو دیزل تا نیمه اول سال آینده

مدیرعامل ایران خودرو دیزل از آغاز تولید انبوه محصولات جدید در نیمه نخست سال آینده خبر داد و درباره اقدامات سال جاری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، جواد توسلی مهر با اشاره به تولید انبوه موتور OM۴۵۷ با توان ۳۰۰ اسب بخار از آبان سال جاری در شرکت ایدم از آغاز تولید انبوه نسخه ۴۳۰ اسبی آن در نیمه نخست سال آینده خبر داد و گفت: موتور OM۴۵۷ ۳۰۰ اسبی بر روی اتوبوس و نسخه قوی‌تر آن بر روی کشنده‌های کنونی نصب خواهد شد.


وی افزود: در طرح های تحقیق و توسعه محصولات دیزل، موتور خودروی ون از ۶۹G۴ به ۳TZ ارتقا یافته که سبب ارتقای سطح استاندارد آلایندگی شده است. این محصول با تغییرات جدید و ظرفیت سالانه ۳۰۰ دستگاه تجاری سازی و تولید شده است.


این مقام مسئول ادامه داد: یکی از اقداماتی که در سال جاری محقق شد،اجرای طرح کامیونت آترین با موتور کامینز یورو پنج تولید داخل بوده که با ۸۰ درصد پیشرفت در دست اقدام است.


توسلی مهر گفت: ایران خودرو دیزل اقدام به تولید اولین کشنده داخلی تحت عنوان S۱۹۴۳ با استاندارد آلایندگی یورو ۴کرده که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.


وی افزود: کشنده S۲۶۳۰ از دیگر محصولات توسعه یافته این مجموعه است که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ ،افزایش توان موتور، بهبود شرایط اتاق و تبدیل از حالت تک کابین به دو کابین است. تعداد ۲۰ دستگاه از این کشنده طبق تعهدات ایجاد شده تا انتهای سال تحویل داده خواهد شد.


مدیرعامل ایران خودرو دیزل ادامه داد: مینی بوس آرین شش متری دارای موتور کامینز و استاندارد آلایندگی یورو۵ است که فیلتر ذرات معلق (DPF) در این محصول حذف شده که سبب کاهش هزینه تولید شده است. از اهداف تولید مینی‌بوس هفت متری هم که پیش بینی می‌شود اقبال زیادی در بازار داشته باشد، می توان به گسترش سبد محصولات، افزایش سهم بازار و ارتقای رقابت پذیری محصولات اشاره کرد که قابلیت تولید به صورت دو در و تک در را نیز دارد.


توسلی مهر گفت: بزودی کشنده جدیداین مجموعه که با استانداردهای روز و بر مبنای پلتفرم داخلی طراحی شده ،رونمایی می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0