اقتصاد آنلاین
1400/07/18
10:00
سنگین ترین صف های خرید و فروش / برکت مجددا در صدر فروش باقی ماند

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز به ۳۶۵میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت عرضه در «مواد و محصولات دارویی» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف تابا به ۶.۹درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۶۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۵۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۶۵میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «برکت»، «وشمال» و «وگردش» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه دارویی برکت ۶۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید «ولیز»، «حبندر» و «کهرام» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۰۰میلیارد تومان (۶۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۳۲۰میلیارد تومان (۶۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت تابان نیرو سپاهان با نماد (تابا) به ۶.۹درصد کل تعداد سهام آن می رسد.


«مواد و محصولات دارویی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سایر واسطه‌گری‌های مالی» با تقاضای خرید ۱۸میلیارد تومانی همراه است.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

112

انتهای خبر

0
0