بورس پرس
1399/11/11
14:02
چکیده عملکرد ۱۰ ساله تامین سرمایه ملت و برنامه افزایش سرمایه / رونمایی از تمبر

مدیرعامل تامین سرمایه ملت با اعلام انتشار ۲۱ هزار میلیارد تومان انواع اوراق بهادار و مدیریت ۱۲ هزار میلیارد تومانی صندوق ها از برنامه افزایش سرمایه این شرکت بورسی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در دهمین سالروز تاسیس تامین سرمایه بانک ملت و با حضور محمد بیگدلی ، علیرضا ابراهیم پور و روح اله حسینی مقدم مدیران عامل بانک ملت، گروه مالی ملت و تامین سرمایه بانک ملت ، ضمن اعطای نشانی به مناسبت همین روز از تمبر یادبود رونمایی شد.


براین اساس، روح اله حسینی مقدم مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت با اشاره به دستاوردهای مطلوب این شرکت طی سال های گذشته گفت: "تملت" جهت ارایه خدمات بانکداری سرمایه گذاری در شاءن بانک ملت به مشتریان این بانک و سایر ذینفعان به خود می بالد. امید می رود در همین مسیر به عنوان بازوی بانک ملت در حوزه ارایه خدمات بانکداری سرمایه گذاری نقش آفرین باشد.


وی از انتشار حداقل ۲۱ هزار میلیارد تومان انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت طی ۱۰ سال اخیر برای مشتریان و بنگاه های اقتصادی جهت تامین مالی خبر داد و افزود: انتشار این میزان اوراق یک نوع رکورد محسوب می شود. طی نیمه نخست سال جاری هم امکان انتشار ۹.۷ هزار میلیارد تومان اوراق برای مشتریان و بنگاه های بزرگ بورسی میسر شده است.


این مقام مسیول در خصوص اقدامات حوزه مدیریت دارایی نیز توضیح داد: درحال حاضر ارزش صندوق های تحت مدیریت "تملت" به بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان می رسد که از بستر کمک و همیاری بانک ملت و ظرفیت های شرکت این امکان بوجود آمده و انتظار می رود افزایش پیدا کند.


حسینی مقدم با اشاره به سرمایه کنونی ۱.۱ هزار میلیارد تومانی تامین سرمایه بانک ملت از دستور کار افزایش سرمایه برای داشتن بنیه لازم انتشار اوراق بنگاه های اقتصادی و رعایت حداقل کفایت سرمایه خبر داد و گفت: در این خصوص رایزنی ها با هیات مدیره در جریان است.


وی عنوان کرد: با پیگیری ها طی سال قبل نماد شرکت در بازار دوم معاملات بورس تهران درج و عرضه اولیه سهام انجام شد و اکنون در کنار بانک ملت، سهامداران دیگری هم وجود دارند که امکان پاسخگویی و مسیولیت را بیشتر و سنگین تر می کند. مجموعه بانک ملت تلاش داشته شرکت ها را به نوعی آماده ورود به بازار سهام کند ضمن اینکه خدمات و ابزارهای متنوعی در "تملت" فراهم شده است.


محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت نیز با اشاره به عملکرد مطلوب و قابل قبول تامین سرمایه بانک ملت گفت: "تملت" یکی از بزرگترین شرکت های تامین سرمایه محسوب می شود که برند آن با حمایت بانک ملت شناخته و تقویت می شود. این بانک بزرگ بورسی دراکثر پروژه ها از جمله پارس جنوبی، پالایشگاه ستاره خلیج فارس، پالایشگاه بید بلند مشارکت داشته است.


وی با اشاره به لزوم حضور شرکت هایی برای کمک به تامین مالی در زنجیره خدمات بانک افزود: تامین سرمایه بانک ملت با این هدف تاسیس شد تا به تولیدکنندگان در عرصه اقتصادی همکاری داشته باشد. تقارن دهمین سالروز تاسیس "تملت" با سالگرد پیروزی انقلاب به فال نیک گرفته می شود تا بانک و تامین سرمایه در کنار هم بدرخشند و در تامین مالی پروژه ها، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و رفع مشکلات همچنان پیشرو باشد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0