آکادمی هلاکوئی
1401/05/02
17:50
افزایش ۲۵ درصدی قیمت Cardano در یک هفته

به گفته آژانس تحلیلی رمزارز Santiment، افزایش قیمت…

به گفته آژانس تحلیلی رمزارز Santiment، افزایش قیمت توکن ADA Cardano به میزان ۲۵ درصد در هفته گذشته با لیکوئید شدن گسترده پوزیشن های فروش همراه بود. این به وضوح در نمودار قابل مشاهده است که مستقیما قیمت توکن و فاندینگ ریت در صرافی ها را نشان می دهد. در حالی که فاندینگ ریت در زمان معکوس شدن به زیر قیمت رفت، خرس‌ها بیشترین درد را هنگام معامله ADA متحمل شدند. با قضاوت بر اساس نمودار Santiment، در پایان هفته نسبت موقعیت های خرید اسپات به موقعیت های فروش اسپات لیکوئید شده ۱ به ۲ بود. با این حال، تعداد پوزیشن های فروش با موفقیت باز شده بر تعداد معاملات با موفقیت باز شده برتری دارد


در هر صورت، ADA موفق شد هفته را با ۲۵ درصد افزایش در یک مقطع به پایان برساند. در پایان هفته، قیمت توکن ۱۵ درصد رشد کرد و قیمت آن توانست بالای سطح ۰.۵ دلار باقی بماند. به لطف این نتیجه، کاردانو از نظر ارزش بازار از رقبای خود در CoinMarketCap پیشی گرفت و اکنون در آنجا در رتبه ششم قرار دارد. کاردانو با سرمایه ۱۷.۷ میلیارد دلاری، از پروژه‌های ارز دیجیتالی مانند Binance USD (BUSD)، XRP (XRP)، Solana (SOL) و Dogecoin (DOGE) جلوتر است.


20220724 172348 - افزایش 25 درصدی قیمت Cardano در یک هفته

آیا تاثیر هاردفورک Vasil از تاثیر فدرال رزرو بر بازارهای ADA بیشتر خواهد بود؟


اینکه آیا باید انتظار داشته باشیم که قیمت های Cardano بیشتر سبز شود یا خیر، یک سوال بی جواب است و تا حد زیادی به وضعیت کلی بازار کریپتو بستگی دارد. در حالی که جامعه کاردانو در حال آماده شدن برای ارتقاء شبکه Vasil است که مدت ها در انتظار آن بودیم، رکود اقتصادی و تصمیمات فدرال رزرو ایالات متحده بر اقتصاد حاکم است. البته، دومی به شدت بر روی مثبت بودن طرفداران کاردانو سنگینی می کند، اما معجزات می تواند در زمستان کریپتو نیز اتفاق بیفتد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0