آکادمی هلاکوئی
1401/02/31
18:30
به سخره گرفتن ربات های کلاهبرداری در توئیتر توسط ایلان ماسک و بیلی مارکوس

ایلان ماسک، میلیاردر مشهور و رئیس تسلا، به…

ایلان ماسک، میلیاردر مشهور و رئیس تسلا، به توئیت یکی از بنیانگذاران Dogecoin درباره ربات های کلاهبرداری رمزارزها واکنش نشان داده است.


بیلی مارکوس با اشاره به اینکه حساب های ربات ها در توئیتر اغلب تصاویر آواتار مردان و زنان بامزه دارند، آن ها را به تمسخر گرفت. ایلان ماسک نیز قول داد با ربات های کلاهبرداری رمزارزها مقابله کند.


اخیرا، ایلان ماسک چندین بار بحث های توئیتری در مورد ربات های کلاهبرداری رمزارزی که در فضای توئیتر پخش شده اند، آغاز کرده است. یکی از مشکلاتی که ماسک گفت وقتی توئیتر را می خرد و خصوصی می‌کند، حل خواهد شد، خلاص شدن از شر این حساب‌های جعلی است.


با این حال، از زمانی که ماسک قرارداد خرید توئیتر را متوقف کرد، بطوریکه “وقتی”، اخیرا به یک «اگر» تبدیل شده است. همانطور که ماسک بیان کرد، ۹۰ درصد از کاربران توئیتر ممکن است ربات های کلاهبرداری باشند. بنابراین اکنون او منتظر تاییدی است که این موارد بیش از پنج درصد از کل پایگاه کاربران توئیتر را شامل نمی شود.


با این حال، همانطور که اوایل این هفته گزارش شد، به گفته ویجایا گاد، یکی از مدیران بلندپایه توئیتر، “هیچ معامله ای در حالت تعلیق وجود ندارد” و همه چیز در این معامله طبق برنامه ریزی با ایلان ماسک پیش می رود.


چگونه DOGE می تواند در برابر ربات های کلاهبرداری مقاومت کند


در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت)، ماسک از ایده استفاده از دوج کوین برای مبارزه با ربات های کلاهبرداری رمزنگاری شده توسط میلیاردر، سرمایه‌گذار و طرفدار DOGE، مارک کوبان، در توئیتر حمایت کرده است. کوبانی که تیم بسکتبال دالاس ماوریکس او بلیت و کالاهای DOGE را در فروشگاه آنلاین خود می فروشد، پیشنهاد کرد که این ایده خوبی است که هر کاربر توئیتر را وادار کنید که یک دوج کوین برای پست های نامحدود قرار دهد.


به این ترتیب، کاربران واقعی، انسان ها، می توانند پس از به چالش کشیدن پست خود، DOGE را که توسط ربات ها پرداخت می شود، دریافت کنند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0