رمزارز نیوز
1402/03/03
12:30
ایلان ماسک از دوج کوین روی برگرداند؟!

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال توصیه کرده تا تمام عمر و سرمایه خود را روی ارزهای… مطالعه مطلب ...

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال توصیه کرده تا تمام عمر و سرمایه خود را روی ارزهای دیجیتال و دوج کوین شرط‌بندی نکنند. در واکنش به این اظهارات، قیمت DOGE بیش از ۳ درصد کاهش یافت و به ۰٫۰۷۱ دلار رسید.


به گزارش رمزارز نیوز، ایلان ماسک طی یک کنفرانس مجازی که توسط وال استریت ژورنال برگزار شده بود، گفت:


من به کسی توصیه نمی‌کنم که ارز دیجیتال بخرد یا روی دوج کوین شرط‌بندی و سرمایه‌گذاری کند.


ایلان ماسک پذیرفت که همچنان از طرفداران دوج کوین است و آن را رمزارز مورد علاقه خود نامید، با این حال، او پیشنهاد نمی‌کند که کسی پس‌انداز زندگی خود را روی ارزهای دیجیتال یا دوج کوین سرمایه‌گذاری کند.


توصیه جدید ایلان ماسک به علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، کمی با موضع اخیر او در مورد کریپتو و دوج کوین متفاوت است. او پیش‌تر پیشنهاد ادغام دوج کوین در توییتر و حتی پذیرش این میم کوین برای اشتراک Twitter Blue را مطرح کرده بود. مدیرعامل تسلا حتی برای مدتی، لوگوی نمادین توییتر را از «پرنده آبی» به لوگوی «دوج کوین» تغییر داد تا حمایت خود را از این میم کوین نشان دهد. با این حال، حمایت گسترده ایلان ماسک از دوج کوین باعث شده که او با یک شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری از سوی سرمایه‌گذاران مواجه شود. این افراد مدعی هستند که ایلان ماسک از یک طرح هرمی برای تبلیغ ارز دیجیتال دوج‌کوین استفاده کرده است.


در ماه می، او لیندا یاکارینو (Linda Yaccarino) را به عنوان مدیرعامل جدید توییتر منصوب کرد، که اعتقاد بر این است که او نیز از حامیان دوج کوین و همچنین شیبا اینو باشد.


انتهای خبر

0
0