دنیای بورس
1399/08/11
17:14
گزارش یک ماهه ۳ سرمایه گذاری + جزییات

گزارش‌های یک ماهه سرمایه‌گذاری‌ها منتشر شد.

به گزارش «دنیای بورس» به نقل از دنیای اقتصاد، گزارش‌های یک ماهه سرمایه‌گذاری‌ها منتشر شد:


مدیریت سرمایه‌گذاری امید (وامید) : بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره برابر با ۹۹۸۷ میلیارد تومان بوده است. میزان سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورس انتهای دوره برابر با ۱۷,۰۹۷,۷۲۶ میلیون ریال است که ۱۷ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را در بر می‌گیرد. بیشترین میزان سرمایه‌گذاری خارج از بورس در مهر ماه واسطه‌گری‌های مالی و پولی است. میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در انتهای دوره برابر با ۸۲۷۷ میلیارد تومان است که ۸۳ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را شامل می‌شود.


بیشترین میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در ماه مهر استخراج کانه های فلزی است. ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌هایی که پذیرفته شده در بورس هستند برابر با ۱۴۲۶۱۴میلیارد تومان است و نسبت به بهای تمام شده خود در انتهای دوره ۱۶۲۳ درصد بیشتر است. میزان جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره مهر ماه امسال نسبت به شهریور ماه امسال ۵ درصد افزایش و نسبت به مهر سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته است.


سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان (سدبیر) : بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره برابر با ۱۶۱ میلیارد تومان بوده است. میزان سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورس انتهای دوره برابر با ۲۰ میلیارد تومان است که ۱۷ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را در بر می‌گیرد. بیشترین میزان سرمایه‌گذاری خارج از بورس در مهر ماه فلزات اساسی است. میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در انتهای دوره برابر با ۹۶میلیارد تومان است که ۸۳ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را شامل می‌شود.


همچنین بیشترین میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در ماه مهر محصولات شیمیایی است. ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌هایی که پذیرفته شده در بورس هستند برابر با ۱۰۳میلیارد تومان و نسبت به بهای تمام شده خود در انتهای دوره ۸ درصد بیشتر است. میزان جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره مهر ماه امسال نسبت به شهریور ماه امسال ۲ درصد افزایش و نسبت به مهر سال گذشته افزایش ۳۷۱ درصدی داشته است.


تکادو (وکادو): بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره برابر با ۱۳۴ میلیارد تومان بوده است. میزان سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورس انتهای دوره برابر با ۵۱ میلیارد تومان است که ۳۸ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را در بر می‌گیرد. بیشترین میزان سرمایه‌گذاری خارج از بورس در مهر ماه استخراج زغال سنگ است. میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در انتهای دوره برابر با ۸۳ میلیارد تومان است که ۶۲ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را شامل می‌شود. بیشترین میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در ماه مهر استخراج زغال سنگ اس


انتهای خبر

0
0