آکادمی هلاکوئی
1400/06/29
11:20
تحلیل تکنیکال سوشی سواپ (SUSHI)؛ آیا گاوها موفق به حفظ سطح قیمت ۱۱ دلاری خواهند بود؟(دوشنبه ۲۹ شهریور)

رمزارز سوشی سواپ (SUSHI) در هفته گذشته در…

رمزارز سوشی سواپ (SUSHI) در هفته گذشته در مقایسه با سایر رمزارزهای هم رده خود نسبتا خوب عمل کرده است.هفته گذشته ، قیمت این آلت کوین ، تقریبا ۱۳ افزایش یافت در حالی که سایر رمزارز ها ۵ درصد کاهش یافتند.


“تا زمانی که بازار روند صعودی خود را حفظ کند،می توانیم انتظار ادامه رشد SUSHI را داشته باشیم.”


از زمانی که SUSHI در اواخر ماه ژوئیه(اوایل مرداد) از کف قیمتی خود جهش یافت ، قیمت به خوبی در بالای خط روند میان مدت حفظ شده است. قیمت بیش از ۵ بار از این خط روند بازیابی شده است که این نشان دهنده وجود حمایت قدرتمند در این سطح است.


در لحظه نگارش این تحلیل ، SUSHI با امتحان حمایت اصلی ۱۱.۲۱ دلاری ، به سمت خط روند میان مدت خود حرکت می کند. با توجه به قرارگیری میانگین متحرک ۴۰۰ در این ناحیه ، انتظار میرود قیمت از این خط روند بازیابی شود.


این میانگین متحرک بیش از یک ماه است که به عنوان سطح حمایتی عمل می کند. با کاهش قیمت به زیر این میانگین متحرک و خط روند میان مدت ، یک روند نزولی جدید آغاز می شود.


2HfdEuYc 1 300x160 - تحلیل تکنیکال سوشی سواپ (SUSHI)؛ آیا گاوها موفق به حفظ سطح قیمت 11 دلاری خواهند بود؟(دوشنبه 29 شهریور)

نمودار ۴ ساعته جفت ارز SUSHI/USDT


با توجه به این واقعیت که SUSHI در نزدیکی ناحیه حمایتی اصلی خود قرار دارد ، می توانیم همانند گذشته شاهد جهش قیمت از این سطوح باشیم. در لحظه نگارش این تحلیل ، الگوی ۵ روزه SUSHI روبه پایان است و بسیار فشرده شده است. شکستن روند پایینی این الگو مطمئنا باعث کاهش قیمت تا حمایت اصلی ۱۱.۲۱ دلاری می شود. اگر گاوها در لحظه فعلی قدرت خود را تقویت کنند و SUSHI به بالای الگوی مذکور برسد ، قیمت با مقاومت جزئی ۱۲.۱۷ دلاری روبه رو خواهد بود. در صورت افزایش قیمت و تثبیت در بالای آن ، SUSHI سپس به ناحیه مقاومت اصلی خود پیش خواهد رفت اما برای رسیدن به تارگت های تعیین شده باید کاملا در بالای این مقاومت تثبیت شود.


با نگاهی به شاخص RSI Stochastic ، میبینیم که در ناحیه فروش اشباع قرار دارد. اگر این شاخص بتواند به بالای میزان ۲۰ برسد ، SUSHI نیز به سقف کنج خواهد رسید. اندیکاتور MACD اخیرا به زیر میزان ۰ کاهش یافت و در حال حرکت به سمت ناحیه خرسی خود است. تا زمانی که میانگین متحرک ها صعودی شوند و به بالای ۰ بازگردند ، SUSHI می تواند ناحیه مقاومتی اصلی خود را نیز پشت سر بگذارد.



اسپات ریت: ۱۱.۵۶ دلار


روند: خرسی


نوسان: متوسط


حمایت: ۱۱.۲۱ دلار


مقاومت: ۱۲.۱۷ دلار




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0