آکادمی هلاکوئی
1401/05/06
09:20
تحلیل تکنیکال چین لینک(LINK)؛ پنج شنبه ۶ مرداد

رمزارز چین لینک(LINK) به دنبال سقوط ۴۳ درصدی…

رمزارز چین لینک(LINK) به دنبال سقوط ۴۳ درصدی خود از ۱۰ الی ۱۲ می (۲۰ الی ۲۲ اردیبهشت) ، یک محدوده رنج بزرگی را ایجاد کرد که از ۵.۲۷ دلار به ۹.۳۲ دلار امتداد می یابد. LINK در همین راستا ، کف این محدوده رنج در ۵.۲۷ دلار مجددا مورد امتحان قرار داد و اثر آن ، کف های قیمتی برابری را به ثبت رساند. این رمزارز سپس در هفته های بعدی ، ۴۲ درصد افزایش یافت.


از آن زمان، قیمت چین لینک ، یک محدوده رنج کوچکتری ایجاد کرد که از ۵.۲۷ دلار به ۷.۴۹ دلار امتداد می یابد. نکته قابل توجه این است که سقف قیمتی این محدوده نه تنها دو بار بلکه سه بار در عرض چند هفته مورد امتحان قرار گرفت و در اثر آن ، نقدینگی بسیاری در بالای آن جمع شد.


نقدینگی قابل توجهی زیر سطوح ۵.۲۷ دلار و ۷.۴۹ دلار وجود دارد که باعث می‌شود هر دو این سطح به شدت مورد توجه قرار گیرند. آلت کوین ها به دنبال برگزاری نشست کمیته فدرال بازار باز، کمی افزایش یافتند و در حال حاضر به دنبال تعیین جهت بعدی خود هستند.


در صورتی که LINK بتواند مقاومت ۷.۴۹ دلاری را برای مدت کوتاهی به حمایت خود تبدیل کند ، روند صعودی ادامه خواهد داشت و خریداران باید قیمت را در بالای این سطح مذکور به ثبات برسانند.


در چنین شرایطی ، LINK می تواند با هدف پر کردن شکاف معاملاتی چهار ساعته در حدود سطح ۷.۹۹ دلار ، به این سطح افزایش یابد.


LINKPERP 2022 07 28 08 33 08 637945756901919931 300x171 - تحلیل تکنیکال چین لینک(LINK)؛ پنج شنبه 6 مرداد

نمودار ۴ ساعته جفت ارزLINK/USDT از سوی دیگر، سرمایه گذاران باید با توجه به تاثیرات بلند مدت کمیته فدرال بازار باز محتاط عمل کنند زیرا در صورت عقب نشینی قیمت ، LINK می تواند سطح اصلاحی ۵۰٪ در ۶.۳۸ دلار را مورد امتحان قرار دهد.


در برخی از شرایطی، روند نزولی می تواند منجر به جمع آوری نقدینگی زیر کف های قیمتی برابر در حدود ۵.۲۷ دلار شود. تا زمانی که LINK در بالای سطح ۵.۲۷ دلاری حفظ شود ، این نوع روند های خرسی می توانند حاکی از شکل گیری روند صعودی اصلی برای این آلت کوین باشند.


با این حال، اگر حمایت ۵.۲۷ دلاری به یک مانع مقاومتی تبدیل شود، ممکن است شرایط برای چین لینک دشوار خواهد شد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: FXSTREET


انتهای خبر

0
0