آکادمی هلاکوئی
1400/05/16
14:19
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱۶ مرداد)

قیمت بیت کوین به ۴۴ هزار دلار رسید…

قیمت بیت کوین به ۴۴ هزار دلار رسید


از اواسط هفته گذشته تاکنون، قیمت بیت کوین بیشتر مواقع ثابت بوده است. این ارز توانست طی چند روز چند هزار دلار جهش کرده و از مانع مهم ۴۰ هزار دلاری عبور نماید.


هرچند در آن زمان، خرس ها برای مدت کوتاهی کنترل بازار را در دست گرفتند و این دارایی را به پایین کشاندند و به حدود ۳۷۰۰۰ دلار رساندند. البته، این اصلاح قیمت کوتاه مدت بود و BTC همچنان دستاوردهای قابل توجهی را نشان می دهد.


در روزهای بعد، بیت کوین بار دیگر تراز ۴۰ هزار دلار را پس گرفت، اما این بار روند صعودی آن همچنان ادامه یافت. این افزایش قیمت منجر شد بیت کوین تراز ۴۴۰۰۰ دلار (در Bitstamp) را لمس کند بالاترین سطح قیمت در حدود سه ماه گذشته بود.


در حال حاضر، BTC چند صد دلار اصلاح شده است اما هنوز بالای ۴۳۰۰۰ دلار است. در نتیجه این تغییرات، سرمایه بازار این ارز برای اولین بار طی چند ماه گذشته از ۸۰۰ میلیارد دلار بیشتر شد.


رکوردهای تازه در بازار آلتکوین ها


این هفته کوین های جایگزین عملکرد BTC را تا حد زیادی تقلید کردند. به دنبال هیاهوی ایجاد شده پیرامون راه اندازی هارد فورک لندن در شبکه اتریوم، قیمت دومین ارز رمزپایه بزرگ بازار بیش از ۲۰ درصد نسبت به آخر هفته گذشته افزایش یافته و برای اولین بار طی سه ماه گذشته به مرز ۳۰۰۰ دلار رسید.


سایر آلتکوین های بزرگ بازار مثل بایننس کوین، کاردانو، ریپل، چین لینک، بیت کوین کش و لایت کوین، همگی با حدود ۴ درصد رشد به رنگ سبز دیده می شوند. دوج کوین (۶٪)، یونی سوآپ (۷٪) و پولکادات (۱۰٪) عملکرد نسبتا بهتری داشتند.


بازار 16 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (16 مرداد)

ICP با پامپ ۳۵٪ خود تا ۵۵ دلار رسید و برنده امروز بین ۱۰۰ ارز برتر بازار شد. Qtum (۲۸٪) ، Ravencoin (۲۲٪) ، Holo (۲۲٪) ، Klaytn (۱۵٪) ، Filecoin (۱۳٪) و VeChain (۱۲٪) دیگر ارزهای دارای رشد دو رقمی امروز هستند.


در نهایت، سرمایه تجمعی بازار رمزنگاری ۱۰۰ میلیارد دلار دیگر افزایش یافته و به ۱.۸ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0