اقتصاد آنلاین
1399/11/26
16:19
بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ رشد ارزش معاملات و صدرنشینی خساپا

امروز معامله‌گرها ۷۹۰میلیارد تومان سهام سایپا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۹.۱درصد از کل سهام توکا رنگ فولاد سپاهان معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۱ هزار و ۶۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خساپا»، «شپنا»، «فملی»، «شبندر» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در دومین روز هفته معادل ۷۹۰میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۵۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع مس ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام سرمایه‌گذاری سایپا (وساپا) پس از بازگشایی با رشد ۵.۶درصدی، کام سهامدارانش را شیرین کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و ۸۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و ۵۳۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۹.۱درصد از کل سهام توکا رنگ فولاد سپاهان (شتوکا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۵سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۹نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معالات 99.11.26
رتبه بندی ارزش معاملات 99.11.26
انتهای خبر

0
0