آکادمی هلاکوئی
1400/10/15
18:50
شبکه Gains برای پشتیبانی از معاملات اهرمی، قفل ۲۵۰,۰۰۰ دلاری را باز می کند

شبکه Gains، یک استارت‌آپ Web۳ که به پلتفرم‌های…

شبکه Gains، یک استارت‌آپ Web۳ که به پلتفرم‌های معاملاتی غیرمتمرکز روی بلاک‌چین Polygon (MATIC) می‌پردازد، با بازگشایی قفل اولیه ۲۵۰,۰۰۰ دلاری، به سمت اولین نقاط عطف مهم خود می‌رود.


شبکه Gains اولین دسته از کمک مالی Polygon را باز می کند


طبق اعلام رسمی که توسط تیم شبکه Gains به اشتراک گذاشته شده است، اولین دسته (۳۳٪) از کمک مالی آن از بنیاد Polygon اکنون باز شده است.


2022 01 05 18 41 27 Gains Network Unlocks 250000 to Support Leveraged DEX gTrade - شبکه Gains برای پشتیبانی از معاملات اهرمی، قفل 250,000 دلاری را باز می کند

این تخصیص ۲۵۰,۰۰۰ دلاری، فاز بعدی توسعه gTrade، یک صرافی ارز دیجیتال و پلتفرم معاملات اهرمی در Polygon (MATIC) را تقویت خواهد کرد.


فهرست اولین نقاط عطف شامل دو هدف است، یعنی دستیابی به ۳۰ میلیون دلار در حجم خالص معاملات روزانه برای همه جفت‌ها برای حداقل ۱۰ روز و حداکثر ۲۰،۰۰۰ دلار وثیقه در هر معامله که توسط صندوق DAI فعال شده است.


هر دو هدف برای مرحله اول توسعه – ۴ میلیون دلار نقدینگی برای استخر DNS/GAI و ۲ میلیون دلار در حجم کل دارایی های قفل شده در صندوق DAI – قبلا توسط gTrade انجام شده است.


پیشرفت خدمات معاملات اهرمی غیرامانی در Polygon


علاوه بر این، این پلتفرم قبلا ۲۰ میلیون دلار حجم معاملات روزانه و حداکثر ۱۸،۰۰۰ دلار وثیقه در هر معامله (۲۰۰٪ رشد از زمان راه اندازی) ثبت کرده است.


پلتفرم gTrade یک سرویس معاملاتی اهرمی پیشگام برای بلاک چین Polygon است. از اوایل سال ۲۰۲۲، با ۴۳ ارز دیجیتال و اهرم تا ۱۵۰ برابر کار می کند.


همچنین، ۱۰ جفت ارز اصلی (ForEx) با اهرم تا ۱۰۰۰ برابر نیز در دسترس است. دقت قیمت ها توسط زیرساخت اوراکل Chainlink تضمین شده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0