بورس۲۴
1400/12/04
13:06
کاهش قابل توجه خروج سرمایه های خرد از بازار

ارزش معاملات خرد امروز بورس به محدوده ۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان رسید که در قیاس با دیروز ۹ درصد کاهش یافت.

کاهش قابل توجه خروج سرمایه های خرد از بازار

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد امروز بورس به محدوده ۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان رسید که در قیاس با دیروز ۹ درصد کاهش یافت. پرمعامله ترین گروه های بازار از لحاظ ریالی به ترتیب خودرو و قطعه ساز، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات، محصولات شیمیایی و فرآورده های نفتی بودند.


تراز نقدینگی حقیقی ها در بازار سرمایه منفی ۶۰ میلیارد تومان شد. این مبلغ نسبت به روزهای قبل به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. بیشترین سهم هایی که حقیقی ها به حقوقی ها فروختند فملی، فزر، سمگا، بپاس، اتکای، شپنا، وخاور، فولاد، خاورح، فارس، کگهر، شگویا و وپاسار بودند. در مقابل سهامداران حقیقی تا توانستند کساوه، وتعاون، سامان، وبملت، محافظح، خصدرا، شغدیر، فخوز، مبین، فسبزوار و رمپنا را از سهامداران عمده خریداری کردند.


تراز نقدینگی حقیقی ها در صندوق های با درآمد ثابت بازار امروز مثبت شد. در حالی که این تراز طی دو روز اخیر منفی بود.


شاخص کل بورس با ۳ هزار و ۴۶۱ واحد ارتقا به محدوده یک میلیون و ۲۸۸ هزار واحد رسید. نمادهای نوری، رمپنا، وبملت، خودرو و وغدیر بیشترین نقش را در مثبت امروز شاخص کل داشتند اما فخوز و پارسان بیشترین اثر منفی را بر جای گذاشتند.


شاخص هموزن نیز یک هزار و ۶۵۷ واحد رشد کرد و خود را به بالای ارتفاع ۳۳۰ هزار واحد رساند. در بازار فرابورس شاخص ۶۰ واحد افزایش یافت و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۵۸۹ واحد قرار گرفت.

انتهای خبر

0
0