کانال بترانس
1399/12/05
00:19
🔻گزارش یک ماه منتهی به 1399/11/30 🏷ایران ترانسفو در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 1399، مبلغ 321.5 میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط...

🔻گزارش یک ماه منتهی به ۱۳۹۹/۱۱/۳۰




🏷ایران ترانسفو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹، مبلغ ۳۲۱.۵ میلیارد تومان درآمد داشته که تمام آن مربوط به فروش داخلی شرکت است.


🏷 درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۲۴.۹۶٪ افزایش و نسبت به میانگین ماه های قبل ۱۹۵.۳۷٪ افزایش داشته است. 🏷 شرکت نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۵۲.۳٪ افزایش درآمد داشته است.



📌 از ابتدای سال مالی تا پایان تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹: 🏷جمع درآمدها (فروش محصولات) شرکت در این دوره ۱,۵۰۱.۶ میلیارد تومان است و این در حالیست که جمع درآمد در دوره مشابه سال قبل برابر با ۷۹۷.۷ میلیارد تومان بوده که (۸۸.۲۳٪) درصد افزایش یافته است.


🏷شرکت در این دوره ۱,۴۴۵.۸ میلیارد تومان فروش داخلی داشته است و این در حالیست که در مدت مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۷۷۴ میلیارد تومان بوده که (۸۶.۸٪) درصد افزایش یافته است.


🏷شرکت در این دوره ۵۵.۸ میلیارد تومان صادرات داشته است و این در حالیست که در دوره مشابه سال قبل این مقدار برابر با ۲۳.۸ میلیارد تومان بوده که (۱۳۴.۷۶٪) درصد افزایش یافته است.



#بترانس_با_این_قیمت_فروشی_نیست



🔗لینک گزارش یک ماهه





انتهای خبر

0
0