بورس پرس
1400/06/27
09:27
افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی از دستور کار شرکت بورسی خارج شد

سرمایه گذاری توسعه آذربایجان از موافقت هیات مدیره با خروج دستور کار افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی از محل سود انباشته خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان از موافقت هیات مدیره با خروج دستور کار افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی از محل سود انباشته خبر داد و با توقف ۶۰ دقیقه ای نماد، آماده بازگشایی شد.


براین اساس، قایین شاهعلی مدیر عامل "وآذر" اعلام کرد: پیرو جلسه فوق‌العاده ۲۴ شهریور هیات مدیره با توجه به زمان بر بودن برگزاری مجمع فوق العاده نوبت دوم و تداخل با برگزاری مجمع سالانه منتهی به ۳۱ شهریور که امکان ایجاد سود انباشته در مجمع مربوطه پیش‌بینی می‌شود لذا با لحاظ درخواست مکرر سهامداران خرد ضمن هماهنگی با سهامداران عمده، هیات مدیره مقرر کرد افزایش سرمایه از دستور کار خارج و در این رابطه بعد از تصمیمات مجمع سالانه تصمیم‌گیری شود.


بنابراین گزارش، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان مجوز افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی را از محل سود انباشته گرفته تا سرمایه فعلی را از ۲۰ به ۱۱۰ میلیارد تومان برساند و قادر به ا صلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده در سهام شرکت فولاد صائب تبریز و تحصیل سرمایه گذاری های جدید شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۱۱۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0