اقتصاد آنلاین
1399/09/10
10:14
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ زمزمه‌های عرضه اولیه بوعلی، تاپیکو را به صف خرید سنگین نشاند

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین ۴۷۵میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر ؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود چهار هزار و ۲۵۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۴۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید « تاپیکو »، «خگستر» و «خزامیا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین حدود ۴۷۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فوکا»، «تلیسه» و «زشگزا» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۶۶۰میلیارد تومان (۳۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۶۰میلیارد تومان (۶۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شیر و گوشت زاگرس شهرکرد (زشگزا) به ۱۰.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۹۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «خودرو و ساخت قطعات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۲۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با فشار فروش ۳۶۰میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۳۳ درصد از پنج هزار و ۷۰۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۱۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۰هزار و۸۳۵میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید


صفهای خرید و فروش بورس 99.09.10
نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.09.10

برای آگاهی از به روز ترین اخبار بورس و فرابورس تهران اینجا کلیک کنید


انتهای خبر

0
0