بورس پرس
1400/09/02
14:12
معاملات مشکوک دو پتروشیمی، سهم فولادی، سه سرمایه گذاری + ۹ نماد

در روز افت ۲۵۲۱ واحدی شاخص، دو پتروشیمی، سهم فولادی، سه شرکت سرمایه گذاری به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با تعادل میان خریداران و فروشندگان آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۲۵۲۱ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۴۰۴ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۴ و ۲.۲ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به حق تقدم تجلی توسعه معادن و فلزات با داد و ستد ۱.۶ میلیارد سهم و شستا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، گروه بهمن به همراه بانک ملت با تقاضای ۲۹۱، ۲۱۹ ، ۱۷۷ و ۱۳۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۰ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، پشم بافی توس شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت ۲۰.۶ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۸۱۱.۹ هزار سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های آذریت ، پتروشیمی پارس، فولاد کاویان، توسعه و عمران نائین ، نوش مازندران، پتروشیمی فن آوران، فرآورده های تزریقی ایران، سرمایه گذاری سبحان، بهنوش ، گروه صنعتی سدید، ساختمان اصفهان ، بیمه تجارت نو، سرمایه گذاری خراسان جنوبی و سرمایه گذاری جامی مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو پتروشیمی ، سهم فولادی، سه شرکت سرمایه گذاری به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0