بورس پرس
1400/06/17
00:00
دهمین و یازدهیمن عرضه اولیه با نقدینگی ۶۹۰ هزار و ۴.۴ میلیون تومانی

امروز با عرضه اولیه ۱۵ و ۱۰ درصد از سهام آریان کیمیا تک و جهان فولاد سیرجان در بورس و فرابورس، دهمین و یازدهمین شرکت جدید سال وارد بازار سهام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، طبق اعلام قبلی، امروز ۱۵ درصد از سهام آریان کیمیا تک عرضه اولیه و طی آن ۲۲۵ میلیون سهم با قیمت مبنای ۲۰۹۱۰ ریالی و سقف و کف ۲۳ هزار تا ۱۸ هزار و ۸۱۹ ریال و سهمیه ۳۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در زمان سفارش گیری واگذار می شود.


هر چند نقدینگی لازم برای خرید ۳۰۰ سهم "کیمیاتک" حدود ۶۹۰ هزار تومان است اما در صورت استقبال ۲.۵ تا ۳ میلیون نفر تعداد ۹۰ تا ۷۵ سهم به هر کد (حدود ۲۰۸ تا ۱۷۳ هزار تومان) تخصیص خواهد یافت.


همچنین علاوه بر عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام آریان کیمیا تک در بورس تهران، امروز ۱۰ درصد از سهام جهان فولاد سیرجان هم عرضه اولیه و طی آن ۴ میلیارد سهم با قیمت مبنای ۵۰۰ تومانی و کف و سقف ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومان و سهمیه ۸۰۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در زمان سفارش گیری واگذار می شود اما تخصیص سهام شنبه آینده ۲۰ شهریور انجام خواهد شد.


نقدینگی لازم برای خرید ۸۰۰۰ سهم "فجهان" حدود ۴.۴ میلیون تومان است اما در صورت استقبال ۲.۵ تا ۳ میلیون نفر تعداد ۱۶۰۰ تا ۱۳۳۳ سهم به هر کد (حدود ۸۸۴ تا ۷۳۶ هزار تومان) تخصیص خواهد یافت.


بنابراین گزارش، طی سال جاری سهام ۹ شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان، تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان، صنعت غذایی کورش، لیزینگ کارآفرین، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری، محصولات کاغذی لطیف، سپید ماکیان، سرمایه گذاری هامون صبا و سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری عرضه اولیه شده و آریان کیمیا تک و جهان فولاد سیرجان دهمین و یازدهیمن سهم جدید سال بشمار می روند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0