آکادمی هلاکوئی
1400/10/04
10:50
تحلیلگر معتقد است که متاورس در ۵ سال آینده به جریان اصلی تبدیل شود؛ NFT رونق خواهد گرفت

تحلیلگر کریپتو یوتیوب، JRNY، با بیش از ۶۰۰,۰۰۰…

تحلیلگر کریپتو یوتیوب، JRNY، با بیش از ۶۰۰,۰۰۰ بیننده خود، در مورد بازارهای ر مزارز و NFT صحبت می کند. او معتقد است با پایان یافتن سال ۲۰۲۱(۱۰ دی)، بازارها به طور کلی بهبود خواهند یافت. از نظر او، بهبود در حال حاضر با بازگشت بیت کوین به بیش از ۵۱۰۰۰ دلار آغاز شده است.


8 NFTs to Boom 300x244 - تحلیلگر معتقد است که متاورس در 5 سال آینده به جریان اصلی تبدیل شود؛ NFT رونق خواهد گرفت

بر این اساس، سایر سکه ها نیز حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته اند. کاردانو(ADA) ۱۰٪ ، لونا ۱۵٪، در حالی که سندباکس (SAND) ۲۲٪ افزایش یافته است، به اعتقاد او در سال ۲۰۲۲(۱۴۰۰-۱۴۰۱) یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر خواهد بود .


با رفتن به سال ۲۰۲۲، او می گوید که یک مجموعه جدید NFT و ضرابخانه رایگان برای دارندگان باشگاه NFT JRNYراه اندازی خواهد کرد. نه تنها این، مزایای زیادی برای دارندگان باشگاه JRNY و همچنین بروزرسانی‌های هفتگی بازار NFT، چت‌های خصوصی، وایت پیپر(White Paper) پروژه‌های مختلف و موارد دیگر نیز وجود خواهد داشت.


او تایید می کند که در حال حاضر، علاقه زیادی به جستجوی جهانی برای NFT وجود دارد که برای اولین بار از رمزارزها پیشی گرفته است. به نقل از مدیر عامل Coinbase که چندی پیش فاش کرد که NFT ها می توانند از رمزارزها در پلتفرم Coinbase پیشی بگیرند.


JRNY بیان می‌کند که منتظر است تا متاورس به جریان اصلی تبدیل شود، چیزی که فکر می‌کند حداقل پنج سال طول می‌کشد تا اتفاق بیفتد. او هشدار می‌دهد که درصد بسیار بالایی از مجموعه‌های NFT فقط محو می‌شوند، زیرا تیم‌های خوبی در پشت خود ندارند که در فضا ادغام شده‌اند و درک می‌کنند که چگونه ابزار خوبی ایجاد کنند.


او می‌گوید که با شروع رشد متاورس، شرکت‌های بیشتری درگیر NFT‌ها هستند که اخیرا شاهد آن بوده‌ایم. نایک، آدیداس، اسنوپ داگ، استیو آئوکی، گریمز و غیره در حال ورود به NFT های متاورس هستند. و این قرار است ادامه پیدا کند زیرا آنها می خواهند نقشی را در دنیایی ایفا کنند که آینده رسانه های اجتماعی در آن قرار دارد.


علاوه بر این، بسیاری از NFT ها اکنون در حال ایجاد ارزهای رمزنگاری شده خود هستند تا در اکوسیستم خود برای بازی ها و چیزهای دیگر جوایز و سودمندی را به اشتراک بگذارند. او معتقد است که در طول سال ۲۰۲۲، تمام مجموعه‌های بزرگ NFT، ارز دیجیتال خود را خواهند داشت که تقاضای بیشتر و بیشتری را برای فضای NFT ایجاد خواهد کرد.


بنابراین برای همه فضای کریپتو، JRNY هنوز در بسیاری از کوین‌ها بسیار صعودی است. او نسبت به اتریوم برای سال ۲۰۲۲، Cardano و Avalanche و همچنین LINK که یکی از برترین انتخاب های او در حال حاضر، از بین ۱۰۰ انتخاب برتر برای سال ۲۰۲۲ است، خوش بین است. این به آن دلیل است که آنها بیشترین مشارکت را در کل فضا و در هر پروژه رمزنگاری شده دارند.


به طور خلاصه، او می‌گوید که مورد استفاده بزرگی از Chainlink برای متاورس و NFTها وجود خواهد داشت. به طور کلی، او توصیه می کند که مراقب بازی های رمزنگاری شده باشید.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0