سهامیاب - آموزش بورس
1400/12/24
08:45
#سیمان ✍🏻 در گروه سیمانی معاملات در اکثر نماد‌ها روان و البته با برتری نسبی خریداران در جریان است. خروج از فصل سرما و به طبع آن افزایش تقاضا و همچ...

#سیمان



✍🏻 در گروه سیمانی معاملات در اکثر نماد‌ها روان و البته با برتری نسبی خریداران در جریان است. خروج از فصل سرما و به طبع آن افزایش تقاضا و همچنین رشد قیمت سیمان در بورس کالا، از جمله دلایلی است که مانع از فشار عرضه جدی در خاکستری‌های بورس تهران شده است.



🏭در این گروه #سکرد روی مرز مقاومتی ۶۰۰ تومان قرار گرفته است. همین عامل سبب شده تا عرضه‌ها در این نماد بالا بگیرد. از این رو بنظر می‌رسد سکرد پس از رفت و برگشت کوتاهی بار دیگر در مدار رشد قرار بگیرد.



🏭در سوی دیگر #سخزر را داریم که موفق به نفوذ به مقاومت ۱.۶۱۰ تومانی شده است. لذا در صورت تثبیت قیمت در این نقاط، می‌توان تداوم روند صعودی تا قیمت‌های ۲.۰۰۰ تومانی را انتظار داشت.



🏭اما سری هم به #سپاها بزنیم که در تلاش برای حفظ حمایت ۷۶۰ تومانی است. سپاها برای اینکه بتواند به قیمت‌های ۱.۰۰۰ تومانی برسد، نیاز به گذر از مقاومت ۸۴۰ تومانی دارد.



🏭و در آخر اشاره به #سنیر داشته باشیم که با تثبیت بالای سد ۲.۵۰۰ تومانی راه همواری برای دستابی به عدد ۲.۷۷۰ تومان خواهد داشت. اما رشد قیمتی بیشتر مستلزم عبور از مقاومت یاد شده خواهد بود.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0