آکادمی هلاکوئی
1401/05/20
09:20
قیمت TORN پس از تحریم های خزانه داری ایالات متحده ۴۵ درصد کاهش یافت؛ آیا قیمت ریکاوری میکند؟

تورنادو کش (TORN) دو روز پس از تحریم…

تورنادو کش (TORN) دو روز پس از تحریم های وزارت خزانه داری ایالات متحده، تقریبا نیمی از ارزش بازار خود را از دست داده است.


این وزارتخانه تورنادو کش(Tornado Cash)، یک پلتفرم میکسر رمزنگاری، را به پولشویی بیش از۷ میلیارد دلار رمزارز، از جمله مخفی کاری ۴۵۵ میلیون دلاری که گفته می شود توسط هکرهای مستقر در کره شمالی به سرقت رفته است، متهم کرد.


واکنش‌های فوری توسط شرکت‌های رمزارزی مستقر در ایالات متحده از جمله سیرکل(Circle) و کوین بیس(Coinbase) را به دنبال داشت. در اقدامی بحث‌برانگیز، شرکت‌های رمزارزی محبوب حرکات استیبل کوین USDC که به طور مشترک منتشر شده بود را که به قراردادهای هوشمند تورنادو کش در لیست سیاه مرتبط بود، مسدود کردند.


قیمت TORN مقدار ۴۵ درصد کاهش یافت


این خبر باعث شد تا معامله‌گران معامله TORN، توکن اصلی Tornado Cash را محدود کنند.


در نمودار روزانه، قیمت TORN از زمان اطلاعیه وزارت درباره تورنادو کش تقریبا ۴۵ درصد کاهش یافته است و در ۱۰ آگوست(۱۹ مرداد) به ۱۸.۵۰ دلار رسیده است. در مقابل، ارزش تمام دارایی های رمزارزی در همان بازه زمانی تنها ۶ درصد کاهش یافته است.


1111111111 - قیمت TORN پس از تحریم های خزانه داری ایالات متحده 45 درصد کاهش یافت؛ آیا قیمت ریکاوری میکند؟

حرکت نزولی، قیمت TORN را به حمایت تکنیکال نزدیک شده است.


TORN محدوده ۱۵ تا ۱۸ دلاری خود را برای بازگشت احتمالی به دلیل ارتباط تاریخی آن به عنوان حمایت تست کرده است. قابل ذکر است، در ژانویه و ژوئن(دی ۱۴۰۰ و خرداد ۱۴۰۱) سال جاری، این سطح به عنوان سکوی پرتاب برای رشد قیمت TORN به ترتیب ۲۷۵٪ و ۱۰۰٪ بود.


بنابراین، یک حرکت بازگشتی بالقوه از محدوده می‌تواند TORN تست ۳۲.۵۰ دلار را به عنوان هدف صعودی بعدی خود داشته باشد، که مطابق با خط ۰.۲۳۶ فیب مطابق با بالا است.


از طرف دیگر، شکست زیر محدوده حمایتی، قیمت TORN را به پایین‌ترین رکورد جدید می‌فرستد.


222222222 1 - قیمت TORN پس از تحریم های خزانه داری ایالات متحده 45 درصد کاهش یافت؛ آیا قیمت ریکاوری میکند؟

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0