آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
09:50
با افزایش قیمت ADA، کاردانو از نظر حجم تراکنش از اتریوم پیشی گرفت

طبق اطلاعات ارائه شده توسط مساری، کاردانو از…

طبق اطلاعات ارائه شده توسط مساری، کاردانو از نظر حجم تراکنش در ۲۴ ساعت گذشته از اتریوم جلوتر است.(به ترتیب ۷.۰۲ میلیارد دلار و ۵.۴۱ میلیارد دلار)


ada 1 - با افزایش قیمت ADA، کاردانو از نظر حجم تراکنش از اتریوم پیشی گرفت

دو ارز دیجیتال رقیب در زمینه حجم تراکنش‌های تعدیل‌شده نزدیک به هم هستند.


شایان ذکر است، کاربران کاردانو تنها ۶۶۰۵۸ دلار کارمزد تراکنش در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت کردند در مقایسه با ۴۴.۷۴ میلیون دلار اتریوم.


در حالی که منتقدان تمایل دارند کاردانو را به عنوان یک «زنجیره ارواح» رد کنند، در حال حاضر برخی از dAppهای برجسته بر روی بلاک چین اثبات سهام مانند مرکز استیبل کوین آردانا، صرافی غیرمتمرکز Maladex، پروتکل بانکی غیرمتمرکز MELD و بازار توکن غیرقابل تعویض CNFT.IO در حال اجرا هستند.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، صرافی غیرمتمرکز کاردانو SundaeSwap اخیرا اعلام کرد که شبکه اصلی خود را از پنجشنبه جاری راه اندازی خواهد کرد.


جان وودز، مدیر معماری Cardano در Input Output، راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری متعددی را توضیح داد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ اجرا شوند (بهبود اسکریپت پلوتوس، Hydra، زنجیره‌های جانبی و Mithril). او همچنین گفت که “تعداد زیادی” پروژه وجود دارد که در حال تکمیل توسعه خود هستند:


“بسته به اینکه شبکه در یک زمان معین چقدر مشغول است، ممکن است چند دقیقه اضافی برای انجام تراکنش خود منتظر بمانید. با این حال، ما یک برنامه واقعا قوی برای مقیاس پذیری داریم.”


هفته گذشته، Cardano (ADA) همچنین در نظرسنجی ارسال شده توسط ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، برنده شد، که در آن او می‌پرسد کدام جایگزین اتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۵(۱۴۱۴) به ارز دیجیتال غالب جهان تبدیل شود.


کاردانو به جمع ۵ رمزارز برتر بازگشته است


داده های CoinMarketCap نشان می دهد که قیمت توکن بومی ADA تقریبا ۷٪ افزایش یافته است. در طول هفته گذشته بیش از ۲۶ درصد افزایش یافته است.


این ارز در حال حاضر پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و از استیبل کوین USD Coin و Solana پیشی گرفته است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0