آکادمی هلاکوئی
1401/04/31
15:50
صرافی Crypto.com تاییدیه نظارتی را از SEC قبرس دریافت کرد

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور Crypto.com همچنان…

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور Crypto.com همچنان به گسترش دامنه فعالیت خود ادامه می‌دهد و به جدیدترین شرکت ارز دیجیتالی تبدیل شده که رسما مجاز به فعالیت در قبرس است.


Crypto.com امروز اعلام کرد که تاییدیه نظارتی را از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC) دریافت کرده است.


این تاییدیه Crypto.com را قادر می‌سازد تا تعدادی از محصولات و خدمات را به مشتریان در قبرس مطابق با مقررات محلی ارائه دهد. این نقطه عطف نظارتی جدید مطابق با حضور جهانی رو به رشد Crypto.com است زیرا این شرکت به طور فعال فعالیت های خود را گسترش داده و تاییدیه هایی برای فعالیت در کشورهایی مانند ایتالیا، یونان و سنگاپور دریافت کرده است.


به گفته کریس مارسالک (Kris Marszalek)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Crypto.com، این صرافی در حال حاضر اروپا را به عنوان منطقه اصلی برای گسترش فعالیت خود می‌داند. او گفت که این تاییدیه “گواهی بر تعهد ما به انطباق و همکاری با تنظیم‌کننده ها” است.


Crypto.com تنها صرافی ارز دیجیتال نیست که برای فعالیت در قبرس تایید شده است. فعالیت رقیب اصلی آن یعنی FTX نیز پس از دریافت تاییدیه CySEC در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) در اروپا گسترش یافته است. صرافی های دیگر مانند Coinbase نیز به طور فزاینده ای به گسترش فعالیت خود در اروپا در بحبوحه این بازار نزولی ادامه داده‌اند.


با وجود حرکت رو به رشد صرافی های جهانی در بازار قبرس، دولت این کشور در سال‌های اخیر اطمینان زیادی در مورد مقررات ارزهای دیجیتال ارائه نکرده است.


موسسات مالی بزرگ محلی، از جمله بانک قبرس، طبق گزارش‌ها، تراکنش‌های مربوط به بیت کوین را در سال ۲۰۲۱ مسدود کردند. در ماه سپتامبر (شهریور ۱۴۰۰)، CySEC برنامه‌هایی را برای افزایش نظارت بر ارزهای دیجیتال با ادغام مقررات ضد پولشویی اتحادیه اروپا در قانون قبرس رونمایی کرد.


صرافی Crypto.com به کاربران این امکان را می‌دهد که نه تنها بیش از ۲۵۰ رمزارز را خریداری کنند و بفروشند، بلکه خدماتی مانند کارت های ویزا با قابلیت رمزارزی را نیز ارائه می‌دهد. این شرکت به طور فعال برای ساده کردن پرداخت ها در پلتفرم خود تلاش می‌کند و گزینه Google Pay را برای کاربران اندروید در ماه جولای (تیر) معرفی کرد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0