مبین تحلیل
1401/06/01
08:22
#نبض_بازار ❇️ در معاملات روز دوشنبه پس از صعود دقایق ابتدایی، شاخص نزول کرد و پنجمین روز نزولی را پشت سر گذاشت. دو نیمه افت و خیز شاخص کل در نهای...

#نبض_بازار



❇️ در معاملات روز دوشنبه پس از صعود دقایق ابتدایی، شاخص نزول کرد و پنجمین روز نزولی را پشت سر گذاشت. دو نیمه افت و خیز شاخص کل در نهایت در سطح روز یکشنبه آرام گرفت.



❇️ دیروز در نیمه دوم معاملات شاخص هم وزن نیز نزول کرد اما نسبت به روز یکشنبه ۷۷۱ واحد بالاتر ایستاد و تعداد نمادهای قرمز بازار بیشتر از سبزها شد.



❇️ ناظران ابهامات درباره مذاکرات احیای برجام را عامل اصلی نوسانات قیمتی بازار می‌دانند. در بازار ارز و طلا نیز پس از چند روز نزول قیمت‌ها، شاهد رشد قیمت‌ها بودیم.



❇️ فشار نااطمینانی روی دوش بازار است و بسیاری از معامله گران در انتظار روشن شدن تکلیف توافق هسته‌ای میان جمهوری اسلامی ایران و غربی‌ها هستند.



❇️ براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، ۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S۷ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه در بورس کالای ایران عرضه می‌شود. قیمت پایه هایما S۷ تولیدی ایران خودرو در بورس کالای ایران ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.



❇️ مجید عشقی، رئیس سازمان بورس: تغییر دامنه نوسان با پیشنهاد شرکت بورس و فرابورس و تایید و تصمیم سازمان بورس انجام خواهد شد.



❇️ بلومبرگ در گزارش خود مدعی شد: ایران طی ۱۲ ماه صادرات روزانه نفت خود را یک میلیون بشکه افزایش داد و تولید را نیز به سه میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه در روز رساند.



❇️ «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص اینکه دیپلمات‌های اروپایی پاسخ ایران به متن اتحادیه اروپا را معقول خوانده بودند، توضیح داد: در واقع، کمی فراتر از آن است، بیشتر پاسخ‌هایی که من از منابع اروپایی دریافت کردم این بود که آمریکا می‌تواند با پاسخ ایران همکاری کند.



➖➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0