تحلیل برای سود
1400/05/20
15:17
رخی اخبار برگزیده سامانه کدال: 🔷#وپاسار 🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه 🔹توضیح: در شرکت بانک پاسارگاد افزایش سرمایه از مبلغ 65،520،000...

رخی اخبار برگزیده سامانه کدال:


🔷#وپاسار


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت بانک پاسارگاد افزایش سرمایه از مبلغ ۶۵،۵۲۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۴۳۴ درصد افزایش) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته به منظور افزایش سقف تسهیلات، بهبود نسبت کفایت سرمایه و سایر نسبت های مرتبط و افزایش فعالیت های بانکی از سوی هیئت مدیره این شرکت به تصویب رسید.




🔷#حتاید


🔹موضوع: افشای اطلاعات بااهمیت (نقل و انتقال دارایی‌های ثابت)


🔹توضیح: شرکت تاید واتر خاورمیانه ۱۰۳ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات، معادل ۳۳ درصد از دارایی‌هایش را به مبلغ ۹۶۹،۹۷۰ میلیون ریال به یکی از شرکتهای زیر مجموعه خود فروخت.




🔷#سبجنو


🔹موضوع: افشای اطللاعات با اهمیت (توقیف سهام ناشر)


🔹توضیح: شرکت سیمان بجنورد خبر از توقیف ۹،۷۵۰،۰۰۰ برگه سهم از سوی سهامدار عمده خود، سیمان فارس و خوزستان داد. لازم به ذکر است که سیمان فارس و خوزستان از مالکیت ۵۱ درصدی برخوردار است.




🔷#بفجر


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت فجر انرژی خلیج فارس افزایش سرمایه از مبلغ ۶،۵۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۳،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال ( ۲۰۰ درصد افزایش) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی، به منظور بهبود و اصلاح ساختارمالی و اهرم کل شرکت،کاهش هزینه مالی و افزایش سودآوری شرکت، بهبود نسبت مالکانه و رقابت پذیری شرکت در صنعت و بازار سرمایه از سوی هیئت مدیره این شرکت به تصویب رسید.




🔷#دکیمی


🔹موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره جهت افزایش سرمایه


🔹توضیح: در شرکت کیمیا دارو افزایش سرمایه از مبلغ ۵۷۶،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲،۴۲۴،۰۰۰ میلیون ریال ( ۴۲۱ درصد افزایش) از محل طالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته ،آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی، به منظور اصلاح ساختار سرمایه و بدنبال جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت ، بهبود نسبت مالکانه و سایر نسبتهای بدهی از سوی هیئت مدیره این شرکت به تصویب رسید.




🔷 #پترول


🔹موضوع: دریافت مجوز افزایش سرمایه از سوی سازمان


🔹توضیح: درخواست شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان مبنی بر افزایش سرمایه ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۷۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال (معادل ۱۸۰ درصد) از محل سایر اندوخته‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج انجام شده از سوی سازمان مورد موافقت قرار گرفت.




🔷 #غصینو


🔹موضوع: دریافت مجوز افزایش سرمایه از سوی سازمان


🔹توضیح: درخواست شرکت صنعتی مینو مبنی بر افزایش سرمایه ۴،۳۱۸،۷۴۹ میلیون ریال به مبلغ ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال (معادل ۱۳۲ درصد) از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی از سوی سازمان مورد موافقت قرار گرفت.



انتهای خبر

0
0