بورس پرس
1401/04/20
09:39
شرکت حاضر در بازار پایه ۱۰۰ درصد سهام نیروگاه غیر بورسی را خرید

شرکت حاضر در بازار پایه از خرید ۱۰۰ درصد سهام شرکت غیر بورسی با فعالیت تولید برق به ارزش ۲۴ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت نیرو سرمایه از خرید ۱۰۰ درصد سهام شرکت غیر بورسی با فعالیت تولید برق به ارزش ۲۴ میلیارد تومان خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.


براین اساس، علیرضا امیر فراهانی مدیرعامل "نیرو" اعلام کرد: این شرکت نسبت به خرید ۹۹۸ سهم از هزار سهم از طریق شرکت اصلی (در مجموع هزار سهم توسط گروه) متعلق به شرکت توسعه فناوری اطلاعات طراحان امین در شرکت معین پیشگامان صادرات البرز به بهای ۲۴ میلیارد تومان اقدام کرد.


با توجه به سیاست های کلان و راهبردی به منظور تبدیل هلدینگ نیرو سرمایه به یک هلدینگ معتبر و ارزش آفرین در حوزه برق و انرژی، خرید نیروگاه ۱.۶ مگاواتی واقع در شهرک صنعتی آبیک در قالب سهام شرکت معین پیشگامان صادرات البرز صورت گرفته و با توجه به امکان توسعه و افزایش ظرفیت این نیروگاه ، هدف گذاری و برنامه ریزی برای ساخت و توسعه نیروگاه نیز در دستور کار است تا هلدینگ نیرو سرمایه علاوه بر استفاده بهینه از مجوزهای موجود، بتواند در حوزه احداث و ساخت و مالکیت نیروگاه مولد مقیاس کوچک نقش موثری ایفا کند و ضمن یاری‌رسانی به حل مشکلات تامین برق در حد توان باعث ارزش آفرینی برای سهامداران شود.


ش رکت مزبور سهامی خاص و غیر بورسی با فعالیت تولید برق و دارنده نیروگاه ۱.۶ مگاواتی CHP واقع درشهرک صنعتی آبیک (کاسپین ۲) است.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0