بورس۲۴
1401/12/13
13:02
شاخص کل پس از ۴ روز کانال ۱,۸ میلیونی را از دست داد

در معاملات روز جاری فروشندگان دست برتر را داشتند. عمده نمادها با افت قیمت مواجه شدند اما به طور کلی جو عمومی بازار متعادل بود. ارزش معاملات خرد با افت ۲۸ درصدی نسبت به روز چهارشنبه به ۶,۶۵۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل پس از 4 روز کانال 1,8 میلیونی را از دست داد

بورس۲۴ : در معاملات روز جاری فروشندگان دست برتر را داشتند. عمده نمادها با افت قیمت مواجه شدند اما به طور کلی جو عمومی بازار متعادل بود. ارزش معاملات خرد با افت ۲۸ درصدی نسبت به روز چهارشنبه به ۶,۶۵۰ میلیارد تومان رسید. بیشترین معاملات مربوط به گروه های خودر و ساخت قطعات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی، فراورده های نفتی و شرکت های چند رشته ای صنعتی بود.


تراز پول خرد بازار حدود منفی ۸۶۰ میلیارد تومان و صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله منفی ۱۹۰ میلیارد تومان شد.


گروه های فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و فرآورده های نفتی با بیشترین خروج پول خرد مواجه شدند. حقوقی ها تا توانستند از فولاد، فملی، شپنا، شتران، تاپیکو، شستا، حکشتی، شبندر، بپاس، خودرو و وبملت در برابر عرضه های حقیقی حمایت کردند.


گروه شرکت های چند رشته ای صنعتی در صدر بیشترین ورود پول خرد قرار گرفت. خدمات فنی و مهندسی و پیمانکاری صنعتی نیز از دیگر گروه هایی بودند که بیشترین تزریق نقدینگی حقیقی را تجربه کردند.


وبانک، رمپنا، سصفها، خاور، وثوق، خبهمن، تاپیکوح، کرمان، کلر، خگستر و شکبیر بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی را تشکیل دادند.


شاخص کل پس از ۴ روز که موفق به حفظ کانال ۱,۸ میلیونی شده بود، امروز این کانال را از دست داد و با افت ۳۳ هزار واحدی تا ارتفاع ۱ میلیون و ۷۸۸ هزار واحد عقب نشینی کرد. فولاد، فملی، فارس، کگل، شبندر، شپنا و پارس بیشترین نقش را در این افت ایفا کردند. شاخص هموزن هم حدود ۵ هزار واحد کاهش داشت و به زیر ارتفاع ۵۳۳ هزار واحد برگشت. شاخص فرابورس نیز ۲۸۸ واحد منفی خورد.

انتهای خبر

0
0